به کار بردن لقب لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 با توجه به امکاناتی که در ساختار این محصول قرار گرفته است و همچنین نمایشگر بسیار جذاب و کیبورد حرفه ای آن به خوبی صدق می کند.

شاید همگی برند دل را با لپ تاپ های قدیمی و با کیفیتی که در بازار وجود دارند بشناسیم اما این مدل از لپ تاپ های دل نیز با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد فروش بسیار بالایی به دست آورده است.

در این مطلب در نمایندگی دل در تهران به طور کامل لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 را واکاوی می کنیم تا ببینیم این محصول تا چه اندازه برای شما ارزش خرید بالایی دارد و در مقایسه با سایر محصولاتی که در بازار هست، چه امتیازات ویژه ای در اختیار شما می گذارد.

بررسی طراحی و ساختار لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379

لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379

در گام اول بهتر است به سراغ بررسی طراحی و وزن ساختاری دستگاه برویم که در حدود 1.62 کیلوگرم است.

این یعنی لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 وزن سبکی دارد و به راحتی در محیط کار یا در مسافرت می توانید آن را حمل و جابجا نمایید.

از بدنه دستگاه می توانیم به طراحی شیک و جذاب آن اشاره کنیم که در کنار لولاها بسیار پایدار می تواند در همان نگاه اول مشتری را برای خرید یک محصول با کیفیت و البته ارزان قیمت، راضی کند.

چرا لپ تاپ دل مدل G5-5590 انتخاب جذابی است ؟
خواندن

این لپ تاپ از بدنه آلومینیومی ساخته شده است تا از این طریق بتواند در طول عمر محصول، سلامت و کارایی فیزیکی خود را حفظ نماید.

اثر انگشت بر روی بدنه و حتی تاچ پد محصول به راحتی نمی ماند و این یعنی از شر تمیز کردن مداوم لپ تاپ خود راحت شده اید.

این محصول اما از نظر داریو نوری، فاقد این امکان بوده و از طریق امکانات ارتباطی مانند پورت HDMI یا USB Type-C به شما کمک می کند تا با لپ تاپ مورد نظر ارتباط برقرار نمایید و فایل های مختلف را با آن رد و بدل کنید.

نمایشگر و کیبورد دستگاه

لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379

یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی به کار رفته در ساختار لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 استفاده از یک کیبورد جزیره ای ارگونومیک با نور پس زمینه است.

این کیبورد با ساختار خاصی که دارد درصد خطا را به پایین ترین میزان خود رسانده و حتی در محیط های با نور کم نیز می توانید به راحتی از آن برای تایپ و انجام پروژه های مختلف مانند تولید محتوا برای سایت یا اینستاگرام استفاده کنید.

صفحه نمایش لمسی یکی دیگر از ویژگی ها و امتیازات جذابی است که در این لپ تاپ 5379 قرار داده شده است.

این لپ تاپ می تواند به واسطه ای نمایشگر لمسی و 13.3 اینچی خود به کاربران لذت استفاده از دستگاه را با رابط کاربری فوق العاده ای بدهد.

برای این نمایشگر از کیفیت و وضوح نمایش تصاویر به سوت FULL HD استفاده شده است.

این یعنی از نظر نمایشگر لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شاید یکی از مهم ترین دلایل برای این لقب پشتیبانی از همین نمایشگر زیبا و کاربردی باشد.

لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 - PD3
خواندن

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد در بالای این نمایشگر یک وب کم نیز قرار داده شده است تا کاربرانی که به دنبال برقراری ارتباط در بستر اینترنت هستند بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

در دورانی که کرونا ارتباطات اینترنتی را گسترده تر نموده است استفاده از یک لپ تاپ خوش ساخت با نمایشگر لمسی که دوربین مناسبی نیز برای این کار دارد می تواند گزینه بسیار عالی باشد که همه این مشخصات در این لپ تاپ خوش قیمت قرار گرفته است.

بررسی پردازنده مرکزی و گرافیکی به عنوان قلب تپنده دستگاه

لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی دل قلب تپینده دستگاه لقبی است که به پردازنده مرکزی آن داده اند که در مورد لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379 نیز استفاده از پردازنده core i7 اینتل با مدل 8550U می تواند سرعت و قدرت بالایی در پردازش اطلاعات به شما بدهد.

در کنار این پردازنده از یک رم 8 گیک نیز استفاده شده است تا کارایی و راندمان دستگاه در محیط های مختلف بالا برود و سرعت پردازش اطلاعات در داخل دستگاه در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

برای ذخیره اطلاعات نیز یک حافظه داخلی 256 گیگ از نوع SSD قرار داده شده است که می تواند سرعت بالاتری برای ذخیره اطلاعات و اجرای آن ها روی دستگاه نسبت به حافظه های داخلی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)