با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها در بازار و عدم توانایی مردم برای خرید لپ تاپ مورد نیاز، خرید این لپ تاپ اقتصادی می تواند دغدغه بسیاری از کاربران باشد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم که در هنگام نگارش این مطلب حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

برچسب اقتصادی بودن به دلیل امکانات بسیار مناسبی که در لپ تاپ های گران قیمت تر مشاهده می کنید بر روی این مدل از لپ تاپ دل زده شده است تا کسانی که قصد دارند از لپ تاپ های برند دل استفاده کنند بتوانند به راحتی با پرداخت هزینه مناسب یکی از بهترین لپ تاپ های بازار را در این رنج قیمتی خریداری نمایند.

در ادامه به صورت کامل قصد داریم مشخصات فنی و ارزش اقتصادی نفت آن را مورد بررسی قرار دهیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از این لپ تاپ یا دیگر مدل های لپ تاپ برند دل استفاده می کنید، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات نمایندگی دل برای تعمیر مدل های مختلف لپ تاپ دل استفاده نمایید. برای استفاده از خدمات این مرکز کافیست از طریق پشتیبانی آنلاین به صورت ۲۴ ساعته با تیم فنی و تخصصی ما در ارتباط باشید.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3

با توجه به اینکه این لپ تاپ از نمایشگر لمسی استفاده می کند قطعاً در همان نگاه اول می توانند کاربران را برای خرید ترغیب نماید اما قطعات جالب تری در بدنه و ساختار این لپ‌تاپ نیز به کار رفته است تا به عنوان یک لپتاپ خوش دست و خوش فروش در بین کاربران مشاهده شود.

استفاده از بدنه ای پلاستیکی باعث سبک تر شدن این لپ تاپ شده است اما جذابیت این لپتاپ به انحنا های آن در قسمت های گوشه و یک برآمدگی در زیر لپ تاپ است که باعث می‌شود تا ارتفاع خود را از سطح زمین در قسمت های حیاتی مانند فن رعایت کند.

تعمیر All in one دل
خواندن

در کنار این موضوع لوله ای بسیار مناسب و انتخاب طراحی جذاب برای این قسمت ها باعث می شود تا لپ تاپ به عنوان یک محصول بسیار خوشدست شناخته شود و کاربرد آن در حین استفاده از آن رضایت بسیار زیادی را داشته باشند.

کیبورد جزیره‌ای قرار گرفته شده بر روی این لپ‌تاپ به شما کمک می کند تا بتوانید با سرعت بسیار بالا عملیات چاپ را انجام داده و بدون هیچگونه خطایی بتوانید از این لپ‌تاپ استفاده نمایید. در کنار این کیبورد تاچ پد نیز با نقاط لمسی و حساس بسیار خود توانسته است تمام نیازهای کاربران را بدون استفاده از موس برطرف نماید.

نمایشگر لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 - PD3

مشخصات نمایشگر لمسی

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین ویژگی ها و جذابیت‌های این لپ‌تاپ استفاده از نمایشگر کامل مسی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به موس یا تاچ پد لپ تاپ خود برای امور مختلف استفاده نمایند.

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هرچند استفاده از نمایشگر لمسی در لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 می تواند جذابیت های بصری و کاربردی را برای شما داشته باشد اما می‌تواند حساسیت شما نسبت به مراقبت از این قسمت را بالاتر ببرد زیرا در صورت خرابی نمایشگر نیاز دارید تا از نمایشگر لمسی اصلی و اورجینال را با قیمت بسیار بالا استفاده کنید که این موضوع می‌تواند هزینه هایی را برای شما به همراه داشته باشد.

اندازه این نمایشگر ۱۵.۶ اینچ بوده و با کیفیت تصویر فول اچ دی تمامی فیلم ها و تصاویر ای که بر روی آن قرار داده می‌شود را به درستی و با وضوح و رنگبندی مناسب نمایش میدهد.

برای یک لپ تاپ با این اندازه قطعاً وزن کمتر از ۲ کیلوگرم می تواند بسیار جذاب باشد و به کاربران کمک کنند تا بتوانند به راحتی آن را در محیط های مختلف همراه خود داشته باشند.

قدرت پردازش لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 چقدر است؟

زمانی که برچسب اقتصادی بر روی یک لپ تاپ میخورد بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که پردازنده‌ها یا قدرت پردازش این لپ‌تاپ‌ها پایین و ضعیف است.

بهترین تعمیرگاه لپ تاپ دل کجاست؟
خواندن

برای لپ تاپ دل Inspiron 3501 – PD3 به هیچ عنوان این موضوع صدق نمی کند زیرا از آخرین و جدیدترین نسل پردازنده های core i3 شرکت اینتل استفاده می‌کند که با فرکانس پردازنده ۳ تا ۴ هرتز و حافظه نهان ۶ مگابایت در کنار دو هسته ای که در این پردازنده به کار رفته است به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت پردازش ای بسیار بالا تمامی امور مورد نیاز خود به صورت همزمان را روی این دستگاه انجام دهید.

برای اینکه سرعت پردازش دستگاه بالا برود از یک رم ۸ گیگ بر روی دستگاه قرار داده شده است که می توانید آن را با استفاده از استراتژی های قرار داده شده بر روی لپ تاپ به راحتی تا ۱۶ گیگ نیز ارتقا دهید.

نکات مهم

کارشناسان تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند نکته جالب و مهمی که باعث افزایش سرعت استفاده از این لپ تاپ برای اجرای نرم افزار های سنگین مانند فتوشاپ اجرای بازی های به روز شده است استفاده از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD می باشد.

حافظه SSD نسبت به حافظه اچ دی دی قدرت پردازشی بسیار بالاتری دارد و در سریعترین زمان ممکن می تواند نرم افزار های سنگین مانند فتوشاپ را برای شما باز کند.

همین سه عامل یعنی پردازنده و رم و همچنین ظرفیت حافظه داخلی باعث می شوند تا کیفیت سخت افزاری این لپ تاپ بالا رفته و شما بتوانید با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی یک لپ تاپ با کیفیت بسیار بالا را داشته باشید که شاید برای داشتن این کانفیگ سخت افزاری مبلغی چند برابر این را برای دیگر برندها و مدلها پرداخت کنید.

البته پردازنده گرافیکی این مدل جدا نبوده و حافظه پردازنده گرافیکی از همان حافظه رم دستگاه استفاده می شود. این موضوع برای لپ تاپ های در این رنج قیمت یک امر عادی بوده و جای نگرانی ندارد.

امکانات لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 - PD3

باتری و دیگر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری

یکی از قسمت های مهم سخت افزاری مدل های مختلف لپ تاپ و تبلت، باتری آن می باشد که استفاده از یک باتری ۳ سلولی به صورت لیتیوم یونی که البته جدا شدنی نیست می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید حداقل سه ساعت لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 خود را به صورت مداوم روشن نگه دارید و از آن برای انجام امور مختلف استفاده کنید.

مشخصات فنی و وِیژگی های لپ تاپ دل vostro 3501
خواندن

در کنار این موضوع استفاده از وبکم با کیفیت تصویر 0.92 مگاپیکسل و همچنین کیفیت فیلم hd و البته اسپیکر های بسیار باکیفیت با توان خروجی متوسط ۲ وات و حداکثر دو نیم وات از دیگر مشخصات و قابلیت های سخت افزاری لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 خوش قیمت و خوش‌ساخت هستند.

لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 از پرت شبکه پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید از طریق بلوتوث یا شبکه بیسیم به این دستگاه وصل شوید و انتقال فایل ها یا دیگر موارد را انجام دهید.

از نظر پورت های ارتباطی نیز دو پورت usb۳ و یک پورت usb ۲ در کنار پورت hdmi در کناره های این لپ‌تاپ قرار گرفتند که به شما امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی تجهیزات مختلف دیجیتال و سخت افزاری را به لپتاپ وصل کرده و از امکانات مختلف آن استفاده نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل من لپ تاپ های بسیار خوش ساخت و خوش کیفیت شناخته می‌شود اما به دلایل مختلف مانند ریخته شدن آب یا مایعات و یا عدم مراقبت صحیح و یا به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه ممکن است در برخی از قسمت‌های سخت افزاری دکتر مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر و تعویض آن قسمت ها دارند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و اولیه را روی قسمت های مختلف سخت افزاری لپ تاپ اقتصادی دل Inspiron 3501 – PD3 انجام داده و با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن تمامی قسمت های مختلف خراب شده دستگاه شما را تعمیر می نماید.

در صورتی قسمت های خراب شده لپ تاپ دل شما قابلیت تعمیر نداشته باشند و یا به دلیل بالا رفتن قیمت تعمیرات از نظر اقتصادی این امر به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی ما نسبت تعویض قطعات خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

5/5 - (1 امتیاز)