استفاده از کانفگیگ های مختلف در ساختار لپ تاپ دل مدل G5-5590 باعث شده است تا این دستگاه به کاربران اجازه بدهد با توجه به نیاز خود از نظر سخت افزاری این دستگاه را انتخاب و خریداری نمایند.

به طور کلی دل که یکی از محبوب ترین برند های قدیمی تولید کننده لپ تاپ است علاوه بر کیفیت و کارایی همواره سعی می کند نگاهی به نیاز های طیف های مختلف جامعه داشته باشد تا بتواند مطابق با سلیقه و البته نوع نیاز آن ها نیز محصولاتی را وارد بازار نماید.

این لپ تاپ نیز در همین گروه قرار گرفته و در ادامه در نمایندگی دل در تهران به صورت کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت.

لپ تاپ دل مدل G5-5590 یک لپ تاپ مخصوص بازی است

لپ تاپ دل مدل G5-5590

در بررسی های اولیه ای که از ساختار فیزیکی و امکانات سخت افزاری دستگاه به وجود آمده است، مشخص می شود که این محصول به عنوان یک لپ تاپ در رده کاربری مالتی مدیا و عمومی می باشد.

این یعنی لپ تاپ مورد نظر برای انجام بازی های روز دنیال تولید شده است هر چند می توانید نرم افزار های به روز طراحی و تدوین فیلم و عکس را نیز روی آن اجرا نموده و با سرعت بالا از آن ها خروجی بگیرید.

این یعنی اگر طرفدار بازی هستید و می خواهید برای اینستاگرام یا کسب و کار خود تولید محتوای ویدیویی و تصویری حرفه ای داشته باشید، لپ تاپ دل مدل G5-5590 می تواند گزینه جذابی برای شما باشد.

مشخصات خمیر سیلیکون مناسب برای لپ تاپ
خواندن

از نظر طراحی و سبک ساختاری می توان گفت شرکت دل تا حدود بسیار زیادی موفق عمل نموده است و علاوه بر اینکه حس یک لپ تاپ جذاب و زیبا به شما داده می شود، دوام و کیفیت بدنه نیز بالا است تا بتوانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کنید.

نکته جذاب این لپ تاپ استفاده از کیبورد حرفه ای جزیره ای است که کاملاً ارگونومیک بوده  و به شما این اجازه را می  دهد تا بتوانید به راحتی از صفحه کلید برای بازی با لپ تاپ استفاده کنید.

همچنین این کیبورد از نور پس زمینه نیز استفاده می کند تا در محیط های با نور کم، جذابیت دستگاه دو چندان شده و البته بتوانید از آن بدون دردسر استفاده کنید.

تاچ پد آن نیز به صورت یکپارچه با حساسیت بالایی قرار گرفته است که از لمس همزمان چند  نقطه ای پشتیبانی می کند.

بررسی ویژگی های نمایشگر

لپ تاپ دل مدل G5-5590

استفاده از نمایشگر 15.6 اینچی تقریباً این روز ها به عنوان یک اندازه غیر رسمی برای لپ تاپ های مخصوص بازی در نظر گرفته می شود.

این نمایشگر با ابعاد مناسبی و البته پشتیبانی از فناوری IPS به کاربران اجازه می دهد تا از کیفیت بالای نمایش تصاویر و بازی کردن نهایت لذت را ببرند.

طبق بررسی های ما در نمایندگی دل زاویه دید گسترده نمایشگر به شما کمک می کند تا در هنگام بازی بتوانید از زاویه های مختلف با لپ تاپ کار کرده و شاهد افت کیفیت تصاویر نباشید.

در کنار این موضوع می توان به مات بودن نمایشگر لپ تاپ دل مدل G5-5590 نیز اشاره نمود که باعث می شود تا در هنگام استفاده در زیر نور مستقیم خورشید نیز هیچ مشکلی برای کار کردن با دستگاه نداشته باشید.

تاریخچه شرکت دل
خواندن

تصاویر و بازی های مختلف با وضوح FULL HD در این لپ تاپ به نمایش در می آیند.

به طور کلی از نظر بدنه و نمایشگر لپ تاپ دل مدل G5-5590 امتیاز بسیار بالایی را کسب می کند و گزینه بسیار جذابی برای کاربران است.

اما قسمت های کاربردی و جذاب این لپ تاپ را در ادامه بررسی می کنیم.

بررسی پردازنده مرکزی و گرافیکی

لپ تاپ دل مدل G5-5590

همانطور که گفتیم این لپ تاپ در کانفیگ های مختلفی از نظر سخت افزاری وارد بازار شده است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز و البته میزان هزینه خود یکی از این مدل ها را خریداری نمایند.

در مدل های مختلف از پردازنده های core i7 نسل دهم شرکت اینتل استفاده شده است که می تواند سرعت و قدرت بسیار بالایی را در پردازش داده ها به همراه داشته باشد.

در کنار این پردازنده مرکزی قوی از رم 16 گیگ استفاده شده است تا شاهد افزایش راندمان و سرعت اجرای دستورات در حین اجرای بازی ها و یا نرم افزار های مختلف و سنگین به صورت همزمان باشیم.

در لپ تاپ دل مدل G5-5590 قسمتی که باعث شده است تا شما به عنوان کاربر بتوانید به راحتی از این مدل برای اجرا و انجام بازی های به روز و سنگین استفاده کنید، پردازنده های گرافیکی GeForce GTX 1660Ti شرکت انویدیا می باشد.

این پردازنده های گرافیکی از 6 گیگ رم نیز به صورت اختصاصی استفاده می کنند تا بتوانند سرعت خروجی بالایی نیز برای نرم افزار های طراحی و تدوین حرفه ای در اختیار شما قرار دهند.

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515
خواندن

برای حافظه داخلی نیز در کنار یک ترابایت حافظه، از حافظه های 128 و 256 از نوع SSD نیز استفاده شده است تا مشکلی برای ذخیره سازی فایل ها نداشته باشید.

پورت شبکه، پورت HDMI، سه پورت USB 3.1 و پورت USB Type-C در کنار پورت ارتباطی Thunderbolt از امکانات ارتباطی لپ تاپ دل مدل G5-5590 هستند.

Rate this post