اگر لپ تاپ شما هم به صورت کامل روشن نمی شود و یا در هنگام روشن کردن را متوجه می شود که کارایی لازم را ندارد حتماً باید برای تعمیر لپ تاپ سوخته ایا مشکل دار خود به بخش تعمیرات سخت افزاری نمایندگی دل بروید.

در این قسمت به شما می گوید که هزینه تعمیر لپ تاپ سوخته شما چقدر است و چگونه می توانید قسمت های مختلف آن را تعمیر و تعویض نمایید.

در ادامه مطلب به بررسی دلایل مختلفی که باعث سوخته شدن لپ تاپ می پردازیم و سپس به بررسی موضوع می پردازیم که هزینه تعمیر لپ تاپ چقدر است و باید از کجا بفهمیم که لپ تاپ ما سوخته است.

از کجا بفهمیم لپ تاپ سوخته است؟

مشکلات مختلف زیادی ممکن است برای لپ تاپ های دل و دیگر برندها به وجود بیاید که باعث از کار افتادن بخشی یا کل قسمتهای مختلف دستگاه می‌شوند.

سوخته شدن لپ تاپ می تواند به دلایل مختلف سخت‌افزاری اتفاق بیفتد و قسمت‌های مختلفی را درگیر کند.

زمانی که یک لپ تاپ سوخته به نمایندگی دل ارجاع داده می‌شود تیم فنی و تخصصی این مرکز برای عیب یابی اولیه تست و عیب یابی را با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در دستور کار قرار می دهند تا متوجه شوند که کدام قسمت دچار مشکل شده است و برای تعمیر و تعویض آن اقدام نمایند.

ارتقا CPU لپ تاپ Dell امکانپذیر است؟
خواندن

مهمترین ایرادات و مشکلاتی که باعث سخت شدن لپ تاپ می شوند ریخته شدن آب یا مایعات و افتادن لپ تاپ به صورت کامل در درون آب باشد که باعث می شود و قسمت های داخلی لپ تاپ از کار افتاده و یا به اصطلاح لپ تاپ سوخته شود.

از دیگر مهمترین دلایلی که بسیاری از مشتریان به عنوان دلایل سوخته شدن لپ‌تاپ را مطرح می‌کنند عدم استفاده از جریان برق نامناسب و عدم استفاده از شارژر و سوکت شارژ مناسب که باعث می‌شود تا لپ تاپ پس از مدتی شارژدهی مناسبی نداشته باشد و در صورت بروز مشکلاتی مانند اتصالات برق دچار مشکلات سخت افزاری و سوختگی شود.

در موارد دیگری مانند سوخته شدن برخی از قطعات داخلی مانند مادربرد شما نیاز دارید تا به سراغ عملیات تعمیر لپ تاپ سوخته بروید و مشکلات مختلفی که برای دستگاه به وجود آمده است و بعد از تست و ارزیابی اولیه برطرف نماید.

هزینه تعمیر لپ تاپ سوخته دل

هزینه تعمیر لپ تاپ سوخته چقدر است؟

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که لپ تاپ های سوخته در بسیاری از موارد شامل عملیات تعمیر نبوده و شما حتماً باید برای تعویض قطعات مورد نظر اقدام کنید. این یعنی در بسیاری از موارد لازم است تا شما علاوه بر عملیات تعمیر برای برخی از قسمت‌ها برخی قسمت‌های خراب شده لپ تاپ را نیز تعویض نمایید تا بتوانید دوباره از لپ‌تاپ مورد نظر استفاده کنید.

همین موضوع در عملیات تعمیر لپ تاپ سوخته دل اهمیت تست های اولیه در دستگاه را مشخص می کند و به شما می گوید که برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده باید حتماً متوجه باشید که کدام قسمتهای دستگاه شما خراب شده است و به عملیات تعمیر دوباره درست می شود در کدام قسمت های دستگاه به صورت کامل سوخته است و نیاز به تعویض کامل دارد.

تعمیر فلت لپ تاپ دل
خواندن

پس به طور کلی می‌توان گفت که هزینه تعمیر لپ تاپ سوخته به عوامل مختلفی از جمله قسمت های خراب شده دستگاه و میزان خرابی و سوختگی قسمت های مختلف بستگی دارد که پس از تست و ارزیابی اولیه توسط تیم کارشناسان و متخصصین مرکز مشخص می‌شود.

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

بررسی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد در بسیاری از موارد قطعات خراب شده لپ تاپ ها مانند مادربرد و نمایشگر قابلیت تعمیر ندارند و به اصطلاح باید بگوییم که تعمیر لپ تاپ سوخته در این موارد از نظر اقتصادی به صرفه نبوده و یا به صورت کامل به دلیل حجم خرابی ها و یا از کار افتادن قطعات مختلف هیچگونه عملیات تعمیر بر روی قطعه مورد نظر انجام نخواهد گرفت.

در این صورت باید به سراغ تعویض قطعات مختلف لپ تاپ های دل با قطعات اصلی و اورجینال بروید. زمانی که قصد دارید یک قطعه را با قطعه جدید تعویض نمایید قطعاً هزینه تعویض آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است بدانید در این مورد ممکن است هزینه‌های بسیار پایین تری را برای خرید قطعات فرعی و فیک پرداخت کنید که این موضوع می‌تواند در بلندمدت باعث صدمات جبران ناپذیری به لپتاپ شما شود.

برای جلوگیری از هرگونه خرابی مجدد لپ تاپ بهتر است در صورتی که قصد دارید عمل تعمیر لپ تاپ سوخته و تعویض قطعات آن را انجام دهید از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات خراب شده استفاده کنید.

نمایندگی دل علاوه بر لوازم جانبی اصلی و اورجینال مدل های مختلف لپ تاپ این برند، تمامی قطعات سخت افزاری مدل های مختلف لپ تاپ دل از جمله لپ تاپ های قدیمی را با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی و معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل
خواندن

تضمین قطعات و کیفیت خدمات تعمیر لپ تاپ سوخته دل

بسیاری از کاربران این نگرانی را دارند که لپ‌تاپ آن‌ها پس از عملیات سوختن و در صورت تعمیر دوباره کارایی خود را به دست نیاورد. تیم فنی و تخصصی مرکز با تست و عیب یابی اولیه و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته این نوید را به شما میدهد تا بتوانید دوباره و مانند روز اول از لپ تاپ خود استفاده کنید. در صورتی که از کیفیت عملیات خدمات تعمیر لپ تاپ دل نهایت رضایت را داشتید میتوانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در سریعترین زمان ممکن تضمین کیفیت خدمات دریافت شده را دریافت نمایید.

Rate this post