تعمیر فلت لپ تاپ دل و یا تعویض آن توسط کارشناسان فنی و تخصصی نمایندگی دل بررسی شده و در صورت نیاز یکی از این گزینه ها برای سلامت دوباره این قسمت و برقراری ارتباط بین مادربرد و نمایشگر استفاده می شود.

فلت یکی از بخش های مهم سخت افزاری دستگاه است که البته خراب شدن آن با علائمی نیز همراه است.

در ادامه علاوه بر تعریف فلت و بررسی وظیفه آن، علائم خراب شدن آن را مورد بررسی قرار داده و در انتها راه حل تعمیر فلت لپ تاپ دل را نیز مورد بررسی می دهیم.

فلت چیست؟

تعمیر فلت لپ تاپ دل

خروجی نهایی که  شما از طریق نمایشگر لپ تاپ های دل می بینید، حاصل ارتباط ببین مادربرد و نمایشگر دستگاه از طریق یک قطعه سخت افزاری به نام فلت است.

فلت در همه مدل ها این ارتباط را برقرار می کند تا کاربران بتوانند از طریق نمایشگر که به صورت ال سی دی و یا ال ای دی است به راحتی محتوای مورد نظر خود را با کیفیت بسیار عالی مشاهده نمایند.

فلت دستگاه در اثر عوامل مختلفی می تواند خراب شده و یا کیفیت و کارایی اولیه را از دست دهد.

نتیجه این کار می تواند با علائمی بر روی نمایشگر لپ تاپ همراه شود که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

موارد و مشکلاتی مانند ضربه خوردن قسمت های سخت افزاری یا آب خوردگی و ریختن مایعات بر روی مادربرد دستگاه می تواند باعث خرابی فلت آن نیز شده و این یعنی شما تصاویر را با کیفیت بر روی نمایشگر مشاهده نمی کنید.

تعمیر شارژر لپ تاپ دل + راهنمای کامل برای عیب یابی، تعمیر و جایگزینی
خواندن

از آن جایی که خروجی نهایی شما همان نمایشگر است و در صورتی که مشکلی بر روی آن باشد انگار کل لپ تاپ دچار مشکل است در صورت هر گونه خرابی لازم است تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام نمایید.

علائم خراب شدن فلت لپ تاپ دل

تعمیر فلت لپ تاپ دل

اولین و شایع ترین علامتی که می تواند شما را در خراب بودن فلت مطمئن کند خاموش بودن و سیاه بودن صفحه نمایشگر است.

البته تا اینجا ممکن است دلایل مختلفی باعث این کار شده که در تعمیر لپ تاپ خاموش دل به صورت کامل به آن ها پرداخته ایم.

اما زمانی که لپ تاپ خود را تکان می دهید و تصویر به صورت کامل یا برای لحظه ای وصل می شود می توانید مطمئن شوید که مشکل از فلت دستگاه است و باید تعمیر یا تعویض شود.

در موارد بعدی و برای بسیاری از مشتریانی که برای تعمیرات لپ تاپ دل به نمایندگی مراجعه نموده اند با سیاه شدن یا تار شدن بخشی از نمایشگر در حین کار کردن رو به رو شده ایم.

طبق بررسی هایی که تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل انجام دادند این موضوع و مشکل نیز به فلت دستگاه ارتباط داشته و باید از طریق تعمیر فلت لپ تاپ دل برطرف شود.

سیاه و سفید شدن نمایشگر لپ تاپ دل می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که در خراب شدن فلت تاثیر دارد.

این موضوع زمانی به مشکل در فلت اطمینان می شود که با اتصال لپ تاپ دل به یک نمایشگر خارجی شاهد کار کردن سالم آن باشیم.

تعویض باتری لپ تاپ دل با گارانتی اصالت
خواندن

اگر لپ تاپ شما بعد از چند بار چشمک زدن نمایشگر، تیره می شود نیز می توانید آن را به فلت دستگاه مربوط بدانید و به بخش تعمیرات بیاورید.

ظاهر شدن خطوط راه راه افقی در نمایشگر لپ تاپ های دل نیز یکی دیگر از مواردی است که طبق تجربه کارشناسان فنی و تخصصی مرکز می تواند به فلت دستگاه مربوط باشد.

تعمیر فلت لپ تاپ دل

تعمیر فلت لپ تاپ دل

در بالا به خوبی علائم خراب شدن فلت لپ تاپ دل مورد بررسی قرار گرفت.

در صورتی که لپ تاپ شما با این علائم همراه بود، باید در اولین فرصت آن را به نمایندگی دل بیاورید. و یا با شماره 02188228701 تماس بگیرید.

در این مرکز با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ابتدا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام شده تا در صورتی که علاوه بر فلت، قسمت های دیگری نیز دچار خسارت شده باشند، مورد تعمیر قرار بگیرند.

فلت لپ تاپ دل یکی از قسمت های قابل تعمیر آن است که البته با توجه به حساس بودن و تخصصی بودن باید حتما توسط افراد متخصص که با این قسمت به خوبی آشنایی دارند و البته از تجهیزات به روز استفاده می کنند، انجام شود.

یکی از خدمات ویژه نمایندگی دل این است که در صورتی که فلت دستگاه به صورت کامل خراب شده باشد و قابل تعمیر نباشد، نسبت به تعویض آن اقدام می شود.

تعویض فلت حتما باید با فلت های اصلی و اورجینال باشد که به صورت کامل دستگاه را به کیفیت اولیه برگرداند.

با تعویض یا تعمیر فلت لپ تاپ دل همه این مشکلات برطرف شده و شما می توانید مانند روز اول از این لپ تاپ استفاده نمایید.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل
خواندن

در پایان عملیات تعمیر نیز می توانید از ضمانت نامه و گارانتی معتبر برخوردار شوید تا در صورت بروز مشکل از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)