تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 نیازمند دانش روز در این زمینه و همچنین استفاده از ابزار و تجهیزات کاملاً پیشرفته است که در نمایندگی دل می توانید با کمترین هزینه آن ها را در اختیار داشته باشید.

نمایندگی دل خدمات ویژه ای را برای پشتیبانی از این مدل محبوب لپ تاپ های شرکت دل در داخل کشورمان در نظر گرفته است که می تواند دغدغه شما برای تعمیر و یا رفع خرابی و همچنین مشکلات نرم افزاری این مدل را به طور کامل از بین ببرد.

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520

تعمیر این مدل در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

در بخش سخت افزاری تمامی مشکلاتی که بعد از تست اولیه دستگاه به قسمت های سخت افزاری دستگاه بر می گردد، برطرف می شوند.

همچنین در صورتی که یکی از قسمت های سخت افزاری به صورت کامل خراب شده باشد و یا قسمتی از آن در اثر مشکلات فنی، کارایی خود را از دست داده باشد، تیم فنی مرکز نسبت به تعویض آن با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نمایند.

مهم ترین شرط برای کیفیت بالای خدمات ارائه شده استفاده از تجهیزات به روز و دستگاه های مدرن است که می تواند در مرحله تست اولیه مشکل به وجود آمده را به خوبی شناسایی نموده و باعث سرعت بخشیدن به مراحل تعمیر شود.

در صورتی که مشکل نرم افزاری برای لپ تاپ دل inspiron 5520 به وجود آمده باشد نیز می توانید از خدمات تیم فنی مرکز بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ سوخته دل چقدر هزینه دارد؟
خواندن

همچنین می توانید نرم افزار های مختلف را روی سیستم دل خود نصب نمایید و یا اینکه آن ها را آپدیت کنید.

یکی از خدمات ویژه نمایندگی Dell در کنار تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 تهیه لوازم جانبی این مدل و سایر مدل های لپ تاپ دل به صورت اصل و اورجینال می باشد.

همه شما با اهمیت استفاده از لوازم جانبی اصلی در لپ تاپ برای حفظ کیفیت و سلامت آن آشنا هستید که در این مرکز با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرند.

بررسی قسمت های ظاهری لپ تاپ دل inspiron 5520

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520

قبل از تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 بهتر است اطلاعاتی در مورد ساختار ظاهری و همچنین سخت افزار دستگاه داشته باشید تا با علم و دانش بهتری بتوانید از آن استفاده کنید.

شاید در نگاه اول ضخامت 35 میلی متری این مدل شما را به یاد لپ تاپ های مخصوص بازی بیاندازد اما این مدل برای کارایی متوسط ساخته شده و جز لپ تاپ های میان رده ای شرکت دل است.

بدنه سنگین این مدل باعث شده است تا وزن آن به حدود 2.7 کیلوگرم برسد که کمی کار را برای حمل و نقل آن سخت می کند.

نکت جذاب در مورد بدنه استفاده شده برای این لپ تاپ، قابلیت جذاسازی قاب پشت نمایشگر و تعویض آن با رنگ دلخواه است.

به همین دلیل است که رابط طراحی کاربر پسندی برای این محصول تعریف شده است که مشتریان می توانند مطابق با سلیقه خود از طراحی و رنگ بندی آن استفاده نمایند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل
خواندن

کیبورد در نظر گرفته شده برای 5520 می تواند سرعت بالایی را با صدای تایپ بسیار پایین در اختیار شما قرار دهد و این یعنی برای کار با این مدل و انجام پروژه های مختلف هیچ دغدغه ای نخواهید داشت.

نمایشگر به کار رفته در این محصول دارای اندازه 15.6 اینچی است و موضوعی که بیشتر در تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 به آن برخورد می کنیم، شکسته شدن یا ضربدیدن قاب دور نمایشگر به دلایل مختلف است.

هر چند این مدل از استحکام بالایی برخوردار است اما به دلیل استفاده در محیط های صنعتی و کاری می تواند این مشکلات را به دنبال داشته باشد.

کیفیت وضوح نمایش تصاویر به صورت HD بوده و برای آن یک پنل TN در نظر گرفته شده است تا تصاویر را با کیفیت مناسبی نمایش دهد.

پورت های ارتباطی

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520

از نظر پورت های ارتباطی این مدل در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و می تواند نیاز های کاربران را به خوبی برطرف نماید.

4 پورت USB 3.0 در کنار پورت های شبکه، VGA، پورت HDMI و امکانات ارتباطی مانند بلوتوث و پشتیبانی از اتصال بی سیم کار ارتباط این مدل با تجهیزات جانبی را بسیار راحت کرده اند.

پردازنده های مرکزی و گرافیکی

این بخش نیز یکی از قسمت هایی است که در هنگام تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 با مشکلاتی در آن رو به رو هستند.

برای پردازنده مرکزی دستگاه که در کانفیگ های مختلفی عرضه شده است از پردازنده های نسل سوم و یا بالاتر شرکت اینتل استفاده شده است.

تعمیر شارژر لپ تاپ دل + راهنمای کامل برای عیب یابی، تعمیر و جایگزینی
خواندن

در کنار این پردازنده ها معمولاً رم 6 یا 8 گیگ قرار گرفته است تا کارایی دستگاه و سرعت دسترسی نرم افزار ها به حافظه را بالا ببرد.

پردازنده گرافیکی نیز توسط شرکت انویدیا ساخته و پشتیبانی می شود.

به طور کلی می توان گفت در نمایندگی دل، تعمیر لپ تاپ دل inspiron 5520 به صورت کامل پشتیبانی شده و همه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه برطرف می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)