در سال 2013، دل در فهرست Global 500 Fortune، که فهرستی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی در جهان است، در رتبه 165 قرار گرفت. از زمان ثبت آن، به طور پیوسته رشد کرده و به یکی از بزرگترین MNE ها در جهان تبدیل شده است. لپ تاپ های دل یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین لپ تاپ های موجود در جهان می باشد که طرفداران زیادی از سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است. دل سومین فروشنده بزرگ کامپیوتر در جهان پس از لنوو و اچ پی است.در ادامه مطلب به این موضوع میپردازیم که چرا لپ تاپ دل بخریم ؟

چرا لپ تاپ دل بخریم؟

رایانه ‌های دل در سال 2019 حدود 17 درصد از بازار را به خود اختصاص داده ‌اند.  Dell به ‌عنوان ثابت ‌ترین و آینده ‌نگرترین برند های لپ ‌تاپ شناخته می‌شود. دل همچنین بزرگترین صادرکننده مانیتورهای رایانه شخصی در سراسر جهان می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با لپ تاپ های این کمپانی بزرگ بحث نماییم و به شما بگوییم که چرا باید لپ تاپ دل را خریداری نمایید.

کیفیت قطعات و استحکام

به گزارش نمایندگی دل این برند لپ‌تاپ آینده ‌نگر در نظر گرفته می‌ شود و به طور مداوم محصولات خود را به سطح بالاتری می ‌برد.  Dell به طور مداوم با تکنولوژی همراه است و محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود تولید می کند. شمارش مجموعه لپ‌تاپ ‌های آن ‌ها به‌طور جدی سخت است و اکثر نوت ‌بوک‌ های آن‌ ها دارای آخرین ویژگی ‌های پوشش‌دهی شده از جمله صفحه ‌نمایش لمسی، صفحه‌ کلید با نور پس ‌زمینه، پردازنده ‌های قدرتمند و باتری ‌های بادوام هستند.این تنها بخشی از دلایلی است که چرا لپ تاپ دل بخریم ؟

لپ تاپ دل سری Alienware غول لپ تاپ های گیمینگ
خواندن

XPS 13 یک نمونه عالی از نوآوری است که باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ این شرکت می باشد. قطعات لپ تاپ های دل به قدری با کیفیت هستند که کمتر پیش می آید کاربران خرابی آن را گزارش کنند. کمپانی دل روی کیفیت قطعات بسیار حساس است و تمام تلاش خود را می کند که بهترین قطعات ممکن را در لپ تاپ های خود به کار ببرد.

چرا لپ تاپ دل بخریم؟

جدیدترین دستگاه‌ های این شرکت دارای پردازنده ‌های قدرتمند و کارآمد نسل دوازدهم اینتل، رم DDR5 پیشرفته و فضای ذخیره‌ سازی سریع SSD فراوان هستند. همچنین بسیاری از جدیدترین و بهترین پردازنده‌ های گرافیکی NVIDIA را در ایستگاه کاری و لپ‌تاپ ‌های بازی دل خواهید یافت، که این اطمینان را می ‌دهد سخت ‌افزار سنگین مورد نیاز برای انجام کارهای خلاقانه تخصصی یا تسلط بر میدان جنگ مجازی را در اختیار خواهید داشت. قابل ذکر است، حتی لپ‌ تاپ‌ های مقرون به صرفه‌ تر دل، عملکرد قابل ‌اعتماد و عمر باتری تمام روز را ارائه می ‌کنند که اغلب آن ها را در مقایسه با رقبای مقرون به صرفه، انتخابی برتر می‌ سازد.

طراحی

بررسی های نمایندگی لپ تاپ Dell نشان میدهد زیبایی شناسی مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت و موفقیت محصول است. طراحی لپ تاپ دل بسیار ساده و مستقیم است. دل طیف گسترده ای از مدل ها را با ویژگی های مختلف مانند صفحه نمایش لبه به لبه، سبک وزن و صفحه نمایش پیشرفته ارائه می دهد. دل باریک ترین و جذاب ترین طراحی موجود را دارد. مدل های XPS  از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند.  XPS 13 یکی از باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار است. نسخه 13 اینچی این نوت بوک حتی سبک تر از مک بوک ایر اپل است. وقتی صحبت از طراحی به میان می آید، دل رقابت سختی را به رقبای خود ارائه می دهد.

بهترین تعمیرگاه لپ تاپ دل کجاست؟
خواندن

چرا لپ تاپ دل بخریم؟

مناسب هر بودجه

لپ‌تاپ ‌های دل در درجه اول به دلیل قیمت پایین‌ شناخته می ‌شوند. آن ‌ها لپ ‌تاپ ‌هایی با قیمت ‌های مختلف دارند، از لپ‌تاپ‌ های تجاری ممتاز گرفته تا سری Inspiron ارزان قیمت و غیره. لپ‌تاپ‌ های دل اگر کیفیت ‌هایشان را تجزیه و تحلیل کنیم واقعاً نسبت به قیمت بسیار عالی هستند. دل تقریباً در تمام قیمت‌ ها مدلی برای جلب رضایت مشتریان دارد. دل در همان محدوده قیمتی، محصولی با کیفیت بهتر نسبت به سایر رقبای موجود در بازار ارائه می دهد.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی و پس از فروش Dell قابل تعریف است و توسط کاربران در سراسر جهان قدردانی می شود. پشتیبانی فنی به اندازه سایر عوامل مانند طراحی، دوام و قیمت مهم است. اگر مشکلی با لپ‌تاپ Dell دارید، می‌ توانید از طریق تلفن، چت زنده با شرکت تماس بگیرید و یک نماینده برای کمک به شما پاسخ خواهد داد.کیفیت خدمات پس از فروش یکی از دلایل مهم است که چرا لپ تاپ دل بخریم ؟

گارانتی و خدمات پس از فروش

دل برای تمامی لپ تاپ های خود یک سال ضمانت استاندارد ارائه می دهد.بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل اشاره میکند می ‌توانید پس از پرداخت قیمت مشخص، ضمانت Dell را تا پنج سال از روز اولیه خرید آن تمدید کنید.  Dell هزینه بازگشت و حمل و نقل همه مدل های خود را صرف نظر از هزینه آن پوشش می دهد. حتی اگر لپ تاپ را ارتقا دهید، گارانتی را باطل نمی کند.

عمر باتری عالی

لپ‌تاپ ‌های دل عمر باتری بسیار خوبی در حدود 6 تا 7 ساعت ارائه می ‌کنند که با مدل‌ های مختلف متفاوت است. این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا به شما امکان می دهد از لپ تاپ خود برای مدت طولانی بدون شارژ استفاده کنید. لپ تاپ شما برای استفاده در خانه یا محل کار کاربردی است. همچنین، اگر قرار است زیاد سفر کنید این لپ تاپ ها مناسب شما می باشد. فرض کنید شما دانشجو هستید و باید برای امتحان درس بخوانید. در این صورت، می توانید بدون نگرانی از شارژ لپ تاپ خود، بیشتر از آن استفاده کنید.

علت قطع شدن صدای لپ تاپ دل چیست؟
خواندن

اصالت برند

یکی دیگر از دلایلی که باید لپ تاپ Dell را خریداری نمایید اصالت برند می باشد. کمپانی دل در سر تا سر جهان معروف است و به یکی از شرکت های جهانی در زمینه تولید لپ تاپ بدل شده است. با خرید لپ تاپ دل نگرانی از بابت کمبود قطعات و برطرف نشدن مشکل ندارید؛ زیرا افرادی هستند که در این زمینه به شما یاری برسانند.

چرا لپ تاپ دل بخریم؟

فراوانی قطعات

قطعات لپ تاپ دل در سر تا سر جهان موجود است و بخش ارتقا لپ تاپ دل تاکید میکند می توانید لپ تاپ دل خود را در هرکجای جهان تعمیر و ارتقا دهید. یکی از مزیت هایی که این لپ تاپ را در لیست بهترین لپ تاپ های جهان قرار داده است همین موضوع می باشد.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما واقع شد آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و در بخش دیدگاه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

Rate this post