اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و ارزش اقتصادی بالا هستید که در کانفیگ های مختلف بتواند  نیاز های کاربری شما را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید، پیشنهاد می شود حتما این مطلب را در مورد یکی از بهترین نمونه های آن یعنی لپ تاپ دل vostro 3501 مطالعه نمایید.

در صورتی که از مدل های مختلف لپ تاپ دل استفاده می کنید و به هر دلیل نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات آن دارید می توانید از راهنمایی، مشاوره و خدمات یک تیم فنی و تخصصی در نمایندگی دل استفاده نمایید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

بررسی مشخصات ظاهری و فنی لپ تاپ دل vostro 3501

اولین و مهم ترین نکته ای که در مورد لپ تاپ دل vostro 3501 که همیشه مورد توجه قرار می گیرد، ظاهر جذاب آن است که می تواند در کنار مقاوم بودن، مشتری را در همان نگاه اول برای خرید ترغیب نماید.

لپ تاپ دل vostro 3501 نیز در رده لپ تاپ های میان رده ی این Dell قرار می گیرد که برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه بتوانید از این لپ تاپ در هر محیطی به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید، از بدنه پلاستیکی و مقام در ساختار آن استفاده شده است.

لپ تاپ دل vostro 3501

همین موضوع باعث شده است تا وزن این لپ تاپ به عدد 1.84 کیلوگرم برسد و به شما این امکان را بدهد تا بتوانید به راحتی آن را در طول سفر به همراه داشته باشید یا در طول مسیر تا سر کار و یا دانشگاه آن را بر روی دوش خود انداخته و اصلا احساس خستگی نداشته باشید.

بررسی ویژگی های انواع سری لپ تاپ های دل
خواندن

کیبورد جزیره ای و بسیار کاربردی با ارتفاع مناسب کلید ها به کاربران این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز پروژه های خود را به سرعت و بدون خطا بر روی آن تایپ نمایند.

با توجه به وجود این کیبورد و همچنین پردازنده مناسب برای نرم افزار های ساده تدوین فیلم و عکس شما به راحتی از این لپ تاپ می توانید برای تولید محتوا به خصوص محتوای متنی استفاده نمایید.

بررسی نمایشگر

برای اینکه بتوانید از طریق این لپ تاپ تصاویر و فیلم ها را با کیفیت مناسبی مشاهده نمایید، یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح اچ دی به کار رفته است.

این نمایشگر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تا تصاویر و فیلم ها را حتی زیر نور مستقیم خورشید به دلیل استفاده از روکش مات تماشا نمایید و از دیگر قسمت های لپ تاپ نیز استفاده کنید.

در صورتی که از مدل های دیگر لپ تاپ دل استفاده می کنید و مشکلاتی برای نمایشگر آن ها به وجود آمده است حتما از خدمات تعمیر لپ تاپ خاموش دل در نمایندگی این برند استفاده نمایید.

طبق بررسی ما در نمایندگی دل به طور کلی با توجه به طراحی جذاب و همچنین نمایشگر مناسبی که در ساختار لپ تاپ دل vostro 3501 به کار رفته است می توان گفت که این مدل بسیار مناسب است تا شما نیاز های خانگی و یا کسب و کار خود را با آن برطرف نمایید.

بررسی امکانات ارتباطی

یکی دیگر از امکاناتی که در لپ تاپ ها مورد توجه کاربران قرار می گیرد، پورت های ارتباطی هر دستگاه است که به آن ها اجازه می دهد تا به راحتی به دستگاه وصل شده و تبادل اطلاعات نمایند.

لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379
خواندن

لپ تاپ دل vostro 3501

برای اینکه شما بتوانید لوازم جانبی مانند موس یا فلش را به راحتی به این لپ تاپ وصل نمایید، یک پورت USB 2.0 و همچنین دو پورت USB3.1  در کنار های این لپ تاپ قرار گرفته است.

علاوه بر این در صورتی که می خواهید از طریق شبکه به لپ تاپ خود وصل می شوید، می توانید به راحتی کابل شبکه را به پورت آن وصل نمایید.

برای اتصال دستگاه به نمایشگر های خارجی نیز می توانید از پورت HDMI استفاده نمایید.

به طور کلی از نظر پورت های ارتباطی نیز لپ تاپ دل vostro 3501 شرایط مناسبی دارد.

باتری لپ تاپ دل vostro 3501

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل با توجه به کاربری عمومی این لپ تاپ قطعا وجود یک باتری مناسب می تواند گزینه بسیار خوبی برای مشتریان باشد تا با خیال راحت در مسافرت های طولانی از لپ تاپ خود استفاده نمایند.

باتری لپ تاپ دل vostro 3501 از از نوع 3 سلولی بوده که می تواند تا 4 ساعت به صورت مدوام دستگاه را در حین اجرای نرم افزار ها و بازی های مختلف روشن نگه دارد.

در صورتی که نیاز به تعویض باتری این مدل یا دیگر باتری های لپ تاپ های دل داشتید حتما از خدمات نمایندگی دل برای تعویض باتری اورجینال استفاده نمایید.

رم و پردازنده

شاید مهم ترین بخش هر لپ تاپ برای کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای تر از لپ تاپ استفاده کنند، رم و پردازنده های آن باشد.

لپ تاپ دل vostro 3501

وجود رم و پردازنده مناسب در لپ تاپ دل vostro 3501 که در کانفیگ های مختلفی با استفاده از پردازنده های شرکت اینتل وارد بازار شده است، باعث می شود تا با توجه به نیاز کاربران بتوان از آن مدل برای انجام تمامی امور به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.

لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی
خواندن

استفاده از پردازنده نسل دهمی CORE I3 شرکت اینتل در کنار رم 8 که در مدل های دیگر متفاوت است به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید نرم افزار های مورد نیاز برای طراحی و تدوین فیلم را به راحتی روی دستگاه اجرا نمایید.

البته نباید با این رنج قیمتی از این لپ تاپ انتظار پردازش بازی های سنگین و به روز را با سرعت بالا داشته باشید.

برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی همه فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را بر روی لپ تاپ دل vostro 3501 اجرا نموده و آن ها را ذخیره نمایند، حافظه 1 ترابایتی در اختیار آن ها قرار گرفته است.

از دیگر امکانات لپ تاپ دل vostro 3501 می توان به وب کم داخلی واید با کیفیت HD 720P به همراه میکروفن دیجیتال، دو عدد اسپیکر داخلی، تاچ پد با کیفیت و بالا و … اشاره نمود.

5/5 - (1 امتیاز)