برای کسانی که طرفدار لپ تاپ های گیمینگ هستند، دل به فکر تولید یک لپ تاپ با کیفیت افتاده است که البته امکانات ویژه ای نیز در آن قرار داده شده است. پس حتما تا انتهای مطلب با بررسی مشخصات فنی و امکانات لپ تاپ دل g5-5500 با ما همراه باشید.

لپ تاپ دل g5-5500 هر چند قیمت بالایی دارد و شاید خرید آن برای افراد طیق متوسط جامعه اندکی دشوار باشد اما با قدرت و سرعت بالای پردازشی که دارد، همه نیاز های کاربری شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت برطرف می کند.

بررسی ظاهر و طراحی لپ تاپ دل g5-5500

از سری های جدید لپ تاپ Dell می توانیم به مدل Dell G5 15 5500 اشاره کنیم که از ویژگی ها و طراحی های به خصوصی برخوردار است.

جنس بدنه لپ تاپ دل g5-5500 از پلاستیک فشرده است که به اندازه کافی محکم ساخته شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا در هر محیطی بدون ترس شکستن و یا صدمه دیدن لپ تاپ به راحتی از آن استفاده نمایند.

لپ تاپ دل g5-5500

وزن 2.3 کیلوگرمی محصول، این ویژگی را به لپ تاپ داده است که حمل آن کار سختی نباشد.

در کنار این موضوع می توان به کیبورد بسیار جذاب و حرفه ای بر روی این محصول اشاره نمود که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به موس و با سرعت بسیار بالایی، با لپ تاپ خود بازی کنید یا از آن برای کار های حرفه ای تدوین فیلم و عکس استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل در کرج
خواندن

از آنجایی که این محصول از سری لپ تاپ های  GAMING شرکت Dell می باشد دارای کاربری حرفه ای بوده و به عنوان یک لپ تاپ بالا رده ای شناخته می شود که همین موضع باعث بالا رفتن قیمت آن نیز شده است.

بررسی صفحه نمایش

صفحه نمایش آن 15.6 اینچ با پنل IPS، دقت FHD با روکش مات می باشد.  پنل IPS قرار داده شده بر روی لپ تاپ دل g5-5500 به شما اجازه می دهد تا حتی در محیط هایی با نور مستقیم نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

در کتار این موضوع، مات بودن نمایشگر باعث می شود تا لپ تاپ دل g5-5500 در هنگام استفاده در زیر نور مستقیم خورشید، نور را بازتاب نکند و این یعنی شما به راحتی می توانید از آن در هر محیطی برای استفاده و بازی کردن بهره ببرید.

لپ تاپ دل g5-5500

بررسی پردازنده و رم

لپ تاپ دل g5-5500 عهده دار پردازنده ی مرکزی i7 اینتل با مدل 10750H با کش 12 مگابایتی بوده که جز قوی ترین پردازنده های ساخته شده توسط اینتل برای لپ تاپ های مخصوص بازی می باشد.

 این دستگاه دارای 8 گیگا بایت حافظه رم و  256 گیگابایت حافظه از نوع SSD برای ذخیره و نقل و انتقال اطلاعات می باشد.

این موضوع باعث شده است تا شما بتوانید سرعت خروجی بسیار بالایی از نرم افزار های تدوین فیلم داشته باشید و البته بهترین و به روز ترین بازی های در بازار را نیز بر روی آن اجرا نمایید.

لپ تاپ دل g5-5500 از سخت افزارهای خیلی قدرتمند تشکیل شده است و پردازنده مرکزی آن می تواند کاربری های پردازشی وسنگین گرافیکی را پشتیبانی کند.

خرید لپ تاپ دست دوم دل و نکاتی که باید بدانید
خواندن

پردازنده گرافیکی

طبق بررسی های ما در نمایندگی دل پردازش های گرافیکی لپ تاپ دل g5-5500 توسط شرکت انویدیا مدل Geforce GTX 1650Ti انجام می شود که می تواند برای مرورگری وب، کارهای گرافیکی حرفه ای، بازی، تماشای فیلم  و کارهای روزمره مناسب باشد.

این دستگاه مجهز به یک کیبورد جزیره‌ای کامل با کلید های ماشین‌ حساب و مالتی ‌مدیا است. فاصله‌ی کلیدها از یکدیگر استاندارد است و می‌توان با دقت و سرعت بالایی تایپ کرد.

از طرفی نور پس زمینه کیبورد جلوه خاصی به آن بخشیده است. این لپ تاپ به واسطه ی امکانات ارتباطی که دارد، برای اتصال انواع ابزارهای جانبی آماده است.

لپ تاپ دل g5-5500

پورت های ورودی

پورت های ارتباطی لپ تاپ دل g5-5500 شامل USB 3.0  ،HDMI، پورت شبکه، AUX، Type-C  و کارت خوان می باشد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی فایل ها و تصاویر خود را بین لپ تاپ و سایر دستکاه های حانبی انتقال دهید.

 اگر به پورت های بیشتری نیاز داشته باشید برای رفع این مشکل می توانید از یک هاب استفاده کنید.

بررسی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد طراحی و کیفیت ساخت این محصول کاملا قابل ‌قبول است و جزو مدل‌ های خوب در رده‌ی کاربری مالتی ‌مدیا محسوب می‌شود.

لپ تاپ دل g5-5500 برای طراحان، گرافیست ‌ها، دانشجویان مهندسی و کسانی که یک لپ ‌تاپ خوب و کارآمد و حرفهای برای اجرای نرم افزارهای سنگین نیاز دارند مناسب است تا بتوانند به راحتی همه نیاز های خود را با توجه به نیاز به سرعت پردازش بالا برطرف نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)