لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یک لپ‌تاپ میان رده ای از ۱۶ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی یک ترابایتی در کنار ۲۵۵ گیگ حافظه ستفاده می‌کند که با توجه به مدل پردازنده گرافیکی و همچنین دقت صفحه نمایش می‌توانیم بگوییم که یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و البته میان رده ای که از نظر اقتصادی توجیه خرید بسیار بالایی دارد در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن را خریداری نمایید.

با توجه به اینکه در برخی از موارد کاربران تماس‌هایی را در مورد مشکلاتی بر روی این لپ‌تاپ داشته اند قصد داریم در ادامه مواردی که ممکن است در این مدل یا مدل های دیگر لپ تاپ های دل باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود را مورد بررسی قرار دهیم.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این نمایندگی فقط محصولاتی را تعمیر می کند که شامل گارانتی نمی شوند یا مدت زمان گارانتی آنها به پایان رسیده است و در صورتی که دستگاه شما هنوز شامل گارانتی میشود باید با نمایندگی گارانتی خود تماس گرفته و درخواست تعمیرات و تعویض قطعات مورد نظر خود را ارائه نمایید.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400

همانطور که در عنوان گفته شد این لپ تاپ است سریال های ۱۴ اینچی برند دل است که از بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا این بدنه در کنار وزن بسیار کم بتواند طراحی بسیار زیبایی را نیز به این لپ‌تاپ بدهد. قطعاً لپ تاپ هایی که از بدنه پلاستیکی ساخته می شود نیازمند مراقبت بسیار بیشتری در زمینه افتادن از ارتفاع و ریخته شدن آب و مایعات بر روی آنها هستند و این لپ‌تاپ نیز در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمتهای داخلی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود که برای برطرف کردن تمامی مشکلات لازم است تا از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل مدل inspiron N5010
خواندن

تعمیر لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400

استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن hd با توجه به قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شاید ارزش اقتصادی آن را پایین بیاورد اما زمانی که به دیگر امکانات دستگاه و همچنین امکانات ساختاری و پروژه‌های ارتباطی آن نگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که ارزش اقتصادی بالایی برای خرید این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است شما در واقع با پرداخت هزینه مناسب می توانید یک لپ تاپ با کارایی بسیار بالا را داشته باشید.

در قسمت های کناری این لپ‌تاپ درگاه های ارتباطی مختلفی برای پورت شبکه و همچنین شیار کارت حافظه و پورت hdmi در نظر گرفته شده است که شما با در نظر گرفتن تمامی این پورت ارتباطی می توانید به راحتی از دستگاه ها و تجهیزات جانبی برای ارتباط به این لپ‌تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از صفحه نمایش مات و وب کم در قسمت بالای نمایشگر استفاده می کند و البته در ساختار فیزیکی این دستگاه پشتیبانی از درایو نوری قرار داده نشده است.

رم و حافظه داخلی

یکی دیگر از امکاناتی که کاربران در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنند میزان رم و همچنین حافظه داخلی و البته نوع حافظه داخلی به کار رفته شده برای لپ تاپ های مختلف می باشد.

برای اینکه لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 بتواند تمامی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالایی اجرا کند از ۱۶ گیگابایت رم بر روی آن استفاده شده است.

برای ذخیره اطلاعات خود همچنین تصاویر و فیلم‌های مورد نیازتان می توانید از یک ترابایت حافظه داخلی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است استفاده کنید که البته تاثیری بر روی سرعت لپ تاپ و اجرای نرم افزارهای مختلف خواهد داشت.

ارتقا CPU لپ تاپ Dell امکانپذیر است؟
خواندن

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد البته این لپ تاپ از یک حافظه ۲۵۶ گیگابایت به صورت ssd استفاده می‌کند که این حافظه داخلی باعث می شود تا شما برای سرعت لپ تاپ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که قصد ارتقا سرعت لپ تاپ مورد نظر را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید که عملیات تعویض آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات اصلی و اورجینال که همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود این کار انجام می شود.

تعمیر لپ تاپ دل وسترو 3400

پردازنده نسل ۱۱ اینتل

در این لپ تاپ یعنی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از پردازنده های پرقدرت اینتل و سری core i5 استفاده شده است که این پردازنده دارای ۸ مگابایت حافظه کش میباشد.

نسل ۱۱ از پردازنده مورد نظر که آخرین نسل این پردازنده می باشد سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد و البته بهینه‌سازی های بیشتری برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف به صورت همزمان و خروجی گرفتن از نرم افزارهای گرافیکی بر روی آن قرار داده شده است که تمامی دغدغه‌ها و مسائل و مواردی که شما در این زمینه با آن روبرو هستید را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

نکته ای که بسیاری از افراد در هنگام تماس با تیم مشاوره و پشتیبانی نمایندگی دل مطرح می کند امکان ارتقای سخت افزار با پردازنده این لپ تاپ است که باید بگوییم فقط شما می توانید حافظه رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید و هرچند که آخرین نسخه پردازنده بر روی آن نصب شده است اما در آینده نیز شما امکان ارتقا پردازنده مرکزی دستگاه را نخواهید داشت.

تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510
خواندن

به طور کلی با توجه به مشخصاتی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت از نظر فیزیکی و طراحی امکانات بسیار جالب سخت افزاری نیز برای خودش دارد و البته با توجه به وزن یک و نیم کیلوگرمی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد که لپ‌تاپ خود را دائماً حمل می کنید و در مسافرت و در محیط های مختلف از آن استفاده می کنید.

Rate this post