تعمیر لپ تاپ دل studio 1558 با استفاده از به روزترین ابزار و تجهیزات و توسط تیم فنی و تخصصی در دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود تا همه دغدغه های دوستداران این لپ تاپ برای رفع مشکلات آن از بین برود.

در این مطلب در نمایندگی دل در تهران قصد داریم ضمن بررسی امکانات این لپ تاپ خوش ساخت به شما بگوییم که استفاده از خدمات نمایندگی دل برای تعمیر لپ تاپ این برند می تواند چه مزایایی برای شما به همراه داشته باشد.

ویژگی های ظاهری لپ تاپ دل studio 1558

تعمیر لپ تاپ دل studio 1558

بیشتر مواردی که در تعمیر لپ تاپ دل studio 1558 می تواند اهمیت داشته باشد از نظر ظاهری بوده و کسانی که از این محصول استفاده می کنند ممکن است به دلیل ضربدیدگی و یا آبخوردگی محصول، دچار مکشلاتی شوند.

در ساخت لپ تاپ های دل و این مدل از بدنه پلاستیکی استفاده شده است و همین موضوع علاوه بر سبک بودن وزن دستگاه به پایین آمدن قیمت آن نیز کمک می کند.

البته این بدنه پلاستیکی در مقایسه با بدنه دیگر محصولات که از فلز ساخته شده است مقاومت کمتری دارد و در هنگام برخورد با اجسام مختلف ممکن است دچار شکستگی و یا خرابی شود.

شکستگی بدنه و قاب دور نمایشگر از معمولی ترین مشکلاتی است که از نظر ظاهری می تواند برای این مدل به وجود بیاید تا مشتریان برای تعمیر لپ تاپ دل studio 1558 مراجعه کنند.

علت بالا نیامدن لپ تاپ دل + راهکارهای پیشنهادی رفع ایراد
خواندن

نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی هر چند می تواند به شما اجازه دهد تا با لذت بیشتری فیلم یا ویدیو های آموزشی را تماشا کنید اما در هنگام حرکت مستعد خوردن به قسمت های مختلف بوده و مشکلاتی را برای شما به وجود می آورد.

البته کیبورد دستگاه نیز از امکانات جذاب آن است که دارای جانمایی مناسب و همچنین ارتفاع سخت افزار عالی است که ممکن است دچار خرابی هایی نیز بشود.

در این محصول از بلندگو های با کیفیتی استفاده شده است تا وضوح صدای بالایی را به گوش مشتری برسانند.

به طور کلی از نظر ظاهری با یک محصول جذاب رو به رو هستیم که البته دیگر در لیست تولیدات دل وجود ندارد و همین موضوع دغدغه هایی را برای خدمات و پشتیبانی آن ایجاد کرده است.

پردازنده مرکزی و دیگر امکانات

تعمیر لپ تاپ دل studio 1558
تعمیر لپ تاپ دل studio 1558

بعد از ظاهر دستگاه می توانیم به بررسی دیگر قسمت های مهم آن یعنی پردازنده مرکزی و گرافیکی و همچنین میزان حافظه در نظر گرفته شده برای آن بپردازیم که البته در صورت امکان برخی از آن ها قابل ارتقاء بوده تا بتوانیم از کارایی دستگاه بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

شرکت دل برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ دست روی گزینه بسیار عالی یعنی Core i7-720QM گذشته است که جز پردازنده های مرکزی قوی و پرسرعت این شرکت است.

این یعنی با توجه به قیمت دستگاه می توانیم از سرعت و قدرت قابل توجهی برای باز کردن بازی ها و نرم افزار های مختلف به صورت همزمان استفاده نماییم.

کارایی بالاتر این مدل با استفاده از رم 4 گیگ به خوبی نشان می دهد تا کاربران بتوانند از بازی های و نرم افزار های با حجم نیمه سنگین استفاده نمایند.

علت روشن نشدن لپ تاپ دل
خواندن

البته از نظر حافظه داخلی برای استفاده از این لپ تپ شاید با مشکلاتی رو به رو شوید که می تواند هزینه هایی را برای شما در زمینه ارتقاء حافظه داخلی که 250 گیگ است در پی داشته باشد.

برای پردازنده گرافیکی از پردازنده گرافیکی HD 5470 استفاده شده است که دارای 1 گیگ رم اختصاصی نیز می باشد و به شما کمک می کند تا نرم افزار های طراحی را با کیفیت بالایی روی دستگاه اجرا نمایید.

از جمله امکانات ارتباطی لپ تاپ دل studio 1558 می توان به بلوتوث داخلی، پورت های USB و همچنین پورت شبکه اشاره نمود که در صورت بروز هر گونه مشکل برای این قسمت ها می توانید از خدمات ویژه نمایندگی دل استفاده نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل studio 1558

تعمیر لپ تاپ دل studio 1558

همانطور که گفتیم این مدل دیگر توسط دل تولید نمی شود و دغدغه هایی برای پشتیبانی از آن به وجود آمده است.

در این زمینه نمایندگی دل با استفاده از یک تیم فنی و تخصصی که آگاهی کاملی از علم روز برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های دل دارند، سعی کرده است تا پشتیبانی کاملی از این مدل و دیگر مدل های تبلت و لپ تاپ دل را ارائه نماید.

در کنار کیفیت بالا می توان به سرعت بالا و همچنین پایین بودن هزینه های تعمیر لپ تاپ دل studio 1558 اشاره نمود که نقش مهمی در رضایت مشتریان دارد.

برای تعویض قطعات نیز از قطعات اصلی و اورجینال شرکت دل استفاده می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل، نمایندگی دل این خدمات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

تامین قطعات لپ تاپ دل
خواندن

در پایان تعمیر لپ تاپ دل studio 1558 یک گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان ارائه می شود.

3.3/5 - (3 امتیاز)