اگر از مدل قدیمی لپ تاپ دل inspiron L501 استفاده می کنید و سیستم سخت افزار یا نرم افزار آن دچار مشکل شده است می توانید از خدمات ویژه ای که نمایندگی دل برای شما در نظر گرفته است استفاده نمایید.

این مدل دیگر توسط شرکت دل تولید و روانه بازار نمی شود و همین موضوع می تواند مشکلاتی را برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند به وجود بیاورد.

در این مطلب در نمایندگی Dell ضمن بررسی ویژگی ها و امکاناتی که در این مدل قرار داده شده است، خدمات ویژه نمایندگی دل نیز ذکر می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با کمترین هزینه، این مدل را تعمیر کنید.

بررسی امکانات ظاهری لپ تاپ دل inspiron L501

لپ تاپ دل inspiron L501

از نظر ظاهری لپ تاپ های دل از بدنه پلاستیکی ساخته شده اند تا علاوه بر کاهش قیمت بتوانند در وزن کمتر نیز موثر باشند.

این مدل نیز از وزن مناسبی برخوردار بوده و در میان لپ تاپ های 15.6 اینچی شاید بتوانیم آن را به عنوان یکی از لپ تاپ های سبک بدانیم.

بر روی بدنه این لپ تاپ امکانات ارتباطی و پورت های مختلفی از جمله پورت شبکه، پورت HDMI و پورت های USB قرار گرفته اند.

کارایی دستگاه در محیط های مختلف صنعتی و کارگاهی و البته خانگی که ممکن است خطرات مختلفی داشته باشد به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه بسیار بالا است.

تعمیر سوکت شارژ لپ تاپ دل
خواندن

این طراحی ارگونومیک در ساختار کیبورد لپ تاپ هم دیده می شود و کیبورد مورد نظر از نظر جانمایی صفحه کلید و ارتفاع در سطح مناسبی قرار دارد.

تایپ سریع به راحتی با این کیبورد امکان پذیر بوده و درصد خطا برای کسانی که در زمینه تولید محتوا متنی کارمی کنند، بسیار پایین است.

تاچ پد قرار گرفته روی لپ تاپ دل inspiron L501 نیز از تاچ همزمان 10 نقطه ای پشتیبانی نموده و به دلیل حساسیت بالایی که دارد، با سرعت بالا دستورات را بر روی سیستم و لپ تاپ مورد نظر اجرا می کند.

بررسی ویژگی های فنی

لپ تاپ دل inspiron L501

هر چند این مدل جز لپ تاپ های قدیمی دل به شمار می رود اما هنوز هم شاهد خرید و فروش استوک آن در بازار که طرفدارن بسیار زیادی نیز دارد هستیم.

این مدل می تواند به دلیل استفاده از پردازنده های نسل چهارم شرکت اینتل به راحتی تمامی نیاز های شخصی شما برای اجرای پروژه های کاری سبک یا دانشجویی را برطرف نماید.

بهره مندی از رم 8 گیگ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این لپ تاپ برای اجرای همزمان نرم افزار های مختلف استفاده کنید.

البته نباید انتظار بالایی از این لپ تاپ برای اجرای بازی های سنگین و به روز و خروجی گرفتن با سرعت بالا از نرم افزار های تدوین محتوا و فیلم داشته باشید.

هر چند این مدل از نظر گرافیکی نیز از پردازنده های اینتل استفاده می کند اما به دلیل حافظه اختصاصی این امکان را به کاربران می دهد تا شاهد کیفیت و سرعت بالاتر در اجرای کار های گرافیکی باشند.

علت روشن نشدن لپ تاپ دل
خواندن

برای اینکه بتوانید بدون دغدغه همه فایل های مورد نیاز خود را در حافظه سیستم ذخیره و ثبت نمایید، از 500 گیگ حافظه داخلی استفاده شده است.

توانایی اتصال به وای فای، بلوتوث داخلی، درایو نوری و … از دیگر امکانات لپ تاپ دل inspiron L501 هستند.

به طور کلی این لپ تاپ حتی در صورت استوک بودن هم ارزش بالایی برای خرید دارد.

تعمیر لپ تاپ دل inspiron L501

تعمیر لپ تاپ دل inspiron L501

شاید با توجه به قدیمی بودن دغدغه های بسیاری از کسانی که از این مدل استفاده می کنند، تعمیرات لپ تاپ دل در یک مرجع معتبر و مطمئن باشد.

نمایندگی دل از یک تیم فنی و تخصصی با تجربه در این زمینه استفاده می کند تا با استفاده از تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته ای که در اختیار آن ها قرار داده می شود، بتوانند به راحتی و با بالاترین کیفیت، تمامی قسمت های معیوب دستگاه را تعمیر نمایند.

تعمیرات لپ تاپ دل inspiron L501 در دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

قبل از اجرای عملیات، عیب یابی و تست سلامت دستگاه انجام می شود تا قسمت های خراب شده به خوبی تشخیص داده شده و به همین دلیل سرعت و کیفیت بالاتری را در تعمیرات شاهد باشیم.

در صورت بروز مشکل برای هر کدام از قسمت های سخت افزاری لپ تاپ دل inspiron L501 که دیگر قابل تعمیر نباشد از تجهیزات اصلی و اورجینال شرکت دل برای تعویض این قطعات استفاده می شود.

همچنین نمایندگی دل در راستای خدمات ویژه خود، تمامی تجهیزات جانبی این دستگاه را با بهترین قیمت و به صورت کاملاً اورجینال در اختیار مشتریان قرار می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)