نمایندگی دل در تهران این شرایط و دغدغه هایی که ممکن است کاربران لپ تاپ های قدیمی و پرکاربرد به خصوص برای تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564 را به همراه داشته باشند به خوبی از بین برده است.

خدمات ویژه و بی نظیری که در این مرکز ارائه می شود، تمامی مشکلات این دستگاه و مدل های مختلف دل را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برطرف می کند.

در این مطلب با ما همراه باشید تا با این مدل محبوب لپ تاپ های دل بیشتر آشنا شده و بتوانید از خدمات ویژه تعمیرات آن در نمایندگی دل بهره مند شوید.

بررسی مشخصات ظاهری لپ تاپ دل inspiron 1564

لپ تاپ دل inspiron 1564

قبل از اینکه دغدغه های شما برای تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564 را برطرف کنیم بهتر است بدانید این محصول از بدنه پلاستیکی ساخته شده است و شاید درصد بالایی از تعمیرات آن به دلیل همین بدنه باشد که نسبت به لپ تاپ های جدید کیفیت کمتری از خود نشان می دهد.

این لپ تاپ با توجه به تولیدات گسترده دل در این زمینه و ظهور مدل های جدید امروزه دیگر در لیست تولیدات این شرکت وجود ندارد و همه مدل هایی که از آن در سطح بازار می بینید به صورت استوک می باشند.

همین امر شاید دغدغه هایی را برای شما ایجاد کرده باشد که دیگر دل از این لپ تاپ پشتیبانی نمی کند و خدمات مربوط به آن را ارائه نمی دهد که با مشاهده خدمات ویژه نمایندگی دل این دغدغه شما به خوبی برطرف خواهد شد.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل مدل 5593
خواندن

در ساختار این لپ تاپ زیبا پورت های ارتباطی مختلفی قرار گرفته اند تا در کنار ارتباط از طریق شبکه یا اتصال بی سیم و بلوتوث بتوانند به کاربران برای انتقال فایل ها و اطلاعات کمک نمایند.

هر چند وزن 2.8 کیلوگرمی لپ تاپ دل inspiron 1564 نسبت به لپ تاپ های امروزی اندکی بیشتر و سنگین تر است اما با توجه به سال تولید می توان آن را در میان لپ تاپ های سبک هم رده ای خود قرار داد.

لپ تاپ دل در این زمینه با نمایشگر 15.6 اینچی شرایطی را فراهم نموده است تا علاوه بر کاربری برای انجام اداری و شخصی، بتوان از آن برای تماشای فیلم و تصاویر خاطره انگیز نیز استفاده نمود.

کیفیت این لپ تاپ در نمایش تصاویر به قدرت HD بوده و تصاویر را با وضوح بالایی نمایش می دهد.

قدرت و سرعت پردازنده دستگاه

لپ تاپ دل inspiron 1564

این مدل از لپ تاپ های دل برای کاربری عمومی طراحی شده است و بیشتر دانشجویان و کسانی که به دنبال پروژه های شخصی سبک هستند و یا برای امور خانگی از لپ تاپ استفاده می کنند، این مدل را خریداری می کنند.

کیفیت بالای مدل نسبت به مدل های هم رده ای خود توانسته بود محبوبیت بسیار بالای را برای آن به همراه داشته باشد.

اگر کسی در سال های گذشته به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت، با دوام و البته سریع بود حتما شما نیز برند دل و این مدل را به او پشنهاد می دادید.

پردازنده مرکزی  لپ تاپ دل inspiron 1564 را شرکت اینتل ساخته است و همین موضوع می تواند نشان دهنده سرعت و قدرت این پردازنده باشد.

تعویض باتری لپ تاپ دل با گارانتی اصالت
خواندن

3 مگ حافظه کش برای پردازنده core i3 اینتل به همراه فرکانس 2 تا 2.2 گیگا هرتز به خوبی نشان می دهد که این لپ تاپ در سال های اولیه تولید خود توانست فروش بالایی را به دست آورد.

در کنار این موضوع شاید بتوان از رم 4 گیگ نیز به عنوان یکی دیگر از فاکتور های افزایش راندمان کاری در این محصول نام برد.

ظرفیت حافظه داخلی این لپ تاپ 320 گیگ است که به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز های کاربری عمومی برای ذخیره فایل ها، فیلم ها و تصاویر خاطره انگیز باشد.

کیفیت بالای استفاده از نمایشگر و نرم افزار های طراحی را می توان مدیون استفاده زا پردازنده گرافیکی Radeon HD 4330 DDR3 دانست که دارای 512 گیگ حافظه اختصاصی نیز می باشد.

از دیگر امکانات این محصول شرکت دل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

وب کم

باتری با کیفیت و ماندگاری بالا

اسپیکر های استریو با وضوح صدای عالی

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564

لپ تاپ دل inspiron 1564

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564 یکی از مهم ترین دغدغه های شما به عنوان کسی که سال هاست از محصولات با کیفیت دل استفاده می کنید مطرح می شود.

در نمایندگی دل شما می توانید از طریق بهترین تعمیرکاران و ابزاری که در دست دارند، تعمیرات با کیفیتی را شاهد باشید.

تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564 در دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.

در صورتی که هر قسمت از دستگاه بنا به دلایلی خراب شده باشد و یا اینکه تعمیر آن ارزش اقتصادی نداشته باشد، تیم تعمیر مرکز نسبت به تعویض آن با قطعات اصلی اقدام می کند.

4.8/5 - (6 امتیاز)