مهم ترین موضوع در مورد تعمیر لپ تاپ خاموش دل این است که بدانید دلیل خاموش شدن لپ تاپ چیست و چه عواملی باعث خاموش شدن و روشن نشدن آن شده اند.

در برخی از موارد ممکن است در حین کار با لپ تاپ، این دستگاه خاموش شده و دیگر روشن نشود و یا درگیر خاموش شدن های ناگهانی در حین استفاده شوید که همگی مشکلاتی جدی هستند و باید برطرف شوند.

با شناسایی عواملی که باعث خاموش شدن لپ تاپ شده اند می توانید با تعمیر آن قسمت ها و یا تعویض آن ها به راحتی دوباره با همان کیفیت از لپ تاپ خود استفاده کنید.

البته این کار باید حتما توسط متخصصان فنی نمایندگی دل انجام شود که آشنایی کاملی با قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های دل دارند.

چرا لپ تاپ دل خاموش می شود؟

تعمیر لپ تاپ خاموش دل

لپ تاپ های دل که از گذشته در میان لپ تاپ های پرفروش و محبوب به خصوص در کشورمان شناخته می شوند امروزه به عنوان لپ تاپ های پرکاربرد در منازل و یا محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

هر چند از نظر کیفی و فنی هیچ بحثی در مورد لپ تاپ های دل وجود ندارد اما در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف، این لپ تاپ ها خاموش شده و دچار نقص و خرابی شوند.

ابتدایی ترین دلیل خاموش شدن و روشن نشدن لپ تاپ دل می توان خراب بودن شارژر دستگاه باشد.

تعمیر لپ تاپ سوخته دل چقدر هزینه دارد؟
خواندن

تلاش های شما برای روشن کردن دستگاه با اتصال شارژر آن به برق اصلا جواب نمی دهد.

پس بهتر است در گام اول شارژر خود را روی یک لپ تاپ دیگر تست نموده و یا از شارژر جدید برای شارژر کردن آن استفاده نمایید.

در صورتی که چراغ های نمایشگر مربوط به شارژر به خوبی کار می کنند و نشان می دهند که شارژر شما سالم است، به سراغ تست کردن دکمه های فیزیکی خاموش و روشن شدن دستگاه بروید.

این دکمه ها نیز به دلایل مختلف ممکن است خراب شده باشند و هیچ عملکردی نداشته باشند.

در قسمت فنی تعمیرات لپ تاپ دل همه این موارد مورد بررسی قرار می گیرد تا از سلامت آن ها اطمینان حاصل شود و به همین دلیل است که تست اولیه می تواند نقش مهمی در عیب یابی و تعمیر لپ تاپ خاموش دل داشته باشد.

خراب شدن و خاموش شدن لپ تاپ دل می تواند به دلیل مشکلات در بخش نمایشگر نیز باشد.

البته مشکلات دیگر قسمت های سخت افزار مانند مادربرد نیز می تواند از دیگر عواملی باشد که به خراب شدن و خاموش شدن لپ تاپ منجر شود.

تست سالم بودن نمایشگر

تعمیر لپ تاپ خاموش دل

برای اینکه متوجه شوید نمایشگر شما سالم است یا خیر؟ باید از طریق یک کابل HDMI آن را به یک نمایشگر جانبی وصل نمایید.

چنانچه بر روی نمایشگر جانبی هیچ مشکلی وجود نداشت، می توانید مطمئن شوید که دلیل روشن نشدن لپ تاپ شما، خراب بودن نمایشگر آن است.

اما در صورتی که هیچ عکس العملی روی نمایشگر جانبی نیز نمایش داده نشد، باید به سراغ قسمت های داخلی و سخت افزاری دستگاه مانند مادبرد بروید.

تعویض قاب لپ تاپ دل یا تعمیر ؟! کدام یک برای شما به صرفه تر است؟
خواندن

خراب شدن بخشی از سخت افزار نیز می تواند منجر به نمایش نادرست و یا مشاهده صفحات سیاه بر روی لپ تاپ شود.

بهتر است در صورت بروز مشکل بر روی لپ تاپ دل و روشن نشدن آن اگر در این زمینه تخصصی ندارید، هیچ اقدامی انجام نداده و آن را به یک مرکز معتبر ارجا دهید.

تعمیر لپ تاپ خاموش دل

تعمیر لپ تاپ خاموش دل

در نمایندگی دل در تهران، مشکلات مربوط به خاموش شدن آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از تشخیص، تعمیرات به سرعت روی این قسمت ها انجام می شود تا مشکلات به وجود آمده برطرف شوند.

تیمی که این کار را انجام می دهد با تمامی قسمت های لپ تاپ دل آشنایی کامل داشته و پس از بررسی و تست اولیه که با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خاص و پیشرفته انجام می شود نسبت به تعمیر لپ تاپ خاموش دل اقدام می کنند.

در صورتی که قسمت های خراب شده قابل تعمیر باشند، این قسمت ها توسط تجهیزات و دستگاه های مخصوص تعمیر شده و تمامی مشکلات آن ها برطرف می شود.

اما نکته مهم و جذاب برای زمانی است که این قسمت ها قابل تعمیر نبوده یا حجم خرابی به گونه ای است که تعمیر آن ها از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نمی باشد.

در این صورت تیم فنی مرکز با هماهنگی مشتریان نسبت به تعویض قطعات مذکور با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

نمایندگی دل در هنگام تعمیر لپ تاپ خاموش دل، علاوه بر تجهیزات جانبی مانند باتری، شارژر و … به صورت اصل، همه قطعات سخت افزاری داخلی دستگاه را نیز به صورت اصل و اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل
خواندن

دلیل اصلی اعتماد مشتریان به خدمات ارائه شده، گارانتی معتبر تعمیری است که به مشتریان داده می شود و در واقع علاوه بر تضمین کیفیت خدمات ارائه شده به آن ها این فرصت را می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند از خدمات ما به صورت رایگان استفاده نمایند.

4.7/5 - (3 امتیاز)