شاید مهمترین موضوعی که در مورد تعمیر لپ تاپ آب خورده دل بتوان به آن اشاره نمود استفاده از تجهیزات و دستگاه های کاملاً به روز و پیشرفته برای تست و عیب یابی اولیه و همچنین تعمیرات کامل دستگاه در نمایندگی این برند معتبر و معروف می باشد.

همه شما نگرانی های زیادی در مورد لپ تاپ های آب خورده ی خود به خصوص زمانی که از آن کسب درآمد میکنید، دارید.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته ای رابه کار گرفته است تا بتواند تمامی مشکلاتی که برای لپ تاپ های آف خورده دل به وجود می‌آید را در سریع‌ترین زمان ممکن را با کیفیت بالا برطرف نماید.

البته خود شما به عنوان کسی که اولین نفر شاهد ریختن آب روی لپ تاپ هستید میتوانید از زیاد شدن حجم خسارت های وارده جلوگیری نمایید.

در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه می توانید هزینه تعمیر لپ تاپ آب خورده دل را کاهش دهید اینکه چرا باید از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی دل در این زمینه در نظر گرفته است استفاده نمایید.

اقدامات پس از آب خوردن لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ آب خورده دل

اصطلاح آب خوردن یا آب خوردگی برای کسانی که از لپ تاپ های برندهای مختلف به خصوص دل استفاده می‌کنند، می‌تواند دغدغه بسیار مهم و حیاتی باشد که البته نگرانی‌هایی را نیز برای این افراد به وجود می آورد.

لپ تاپ ها به دلیل ساختار خاصی که دارند اینکه از آنها در محیط های مختلفی البته در شرایط کاری مختلف استفاده می‌شود همواره در خطر ریخته شدن آب یا دیگر مایعات برای قسمتهای مختلف سخت‌افزاری آن قرار دارد.

تعمیرات لپ تاپ گیمینگ دل با بالاترین کیفیت
خواندن

مشکلاتی که پس از ریخته شدن آب و مایعات بر روی لپ تاپ به وجود می آیند حتماً باید توسط افراد متخصص برطرف شدن و این موضوع می‌تواند هزینه های بسیار زیادی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم چند نکته را به شما یادآوری کنیم تا در صورت انجام دادن به موقع آنها باعث کاهش هزینه های تعمیر لپ تاپ آب خورده ی دل شوید.

برخی اقدامات

بعد از این که آب بر روی قسمت های سخت افزاری لپ تاپ ریخته شد حتماً با یک پارچه مرطوب که آب را به خود جذب کند شروع به خشک کردن قسمت های مختلف لپ تاپ نمایید.

این کار علاوه بر نفوذ بیشتر آب در این قسمت ها باعث می شود تا قسمت هایی که هنوز آب آنها نرسیده است سالم بمانند و از این طریق باعث کاهش هزینه ها و کاهش خراب شدن دیگر قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ شوید.

در صورتی که وسایل و تجهیزات اولیه مناسب را در اختیار دارید و همچنین تخصص کمی در زمینه تعمیرات لپ تاپ دل را دارید بهتر است، لپتاپ را باز کرده و شروع به خشک کردن قسمتهای داخلی آن نمایید.

در هنگام خشک کردن قسمتهای مختلف دستگاه و باز کردن آن دقت داشته باشید که هیچ کدام از قسمت های سخت افزاری دچار مشکل نشوند.

تعمیر لپ تاپ آب خورده دل

تعمیر لپ تاپ آب خورده دل

بعد از اینکه اقدامات اولیه را روی لپ تاپ خود انجام دادید بهتر است آن را به هیچ وجه روشن نکنید چون ممکن است در اثر روشن شدن قسمت های دیگری از لپ تاپ مانند نمایشگر که اتصال آنها از طریق برق و یا ولتاژ های برقی انجام می شود دچار مشکل شده و این یعنی هزینه های بسیار بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل N4030
خواندن

پیشنهاد می شود در سریعترین زمان ممکن لپ تاپ خود را به یک مرکز معتبر ارجاع دهید و منتظر بمانید تا تست های اولیه بر روی آن انجام شود.

در صورتی که آب فقط بر روی قسمتهای بیرونی لپ تاپ ریخته شده باشد حجم خرابی ها قطعاً پایین است ولی زمانی کهلپ تاپ به صورت کامل درون آب قرار گرفته و یا حجم زیادی از مایعات بر روی آن ریخته می‌شود و شما زمان را نیز از دست داده‌اید قطعاً قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

مهمترین اقدامات

این یعنی اقدام شما در خشک کردن قسمتهای مختلف آب خورده می‌تواند باعث کاهش هزینه ها شود هرچند مشکلاتی که برای لپ‌تاپ‌های آب خورده به وجود می آید بخش بزرگی از آنها خارج از توان شما میباشد.

در صورتی که آب به قسمت های داخلی لپ تاپ مانند مادربرد، گرافیک، هارد و غیره رسیده باشد قطعاً قسمتهای مورد نظر دچار مشکلات اساسی شده و این یعنی کارکرد صحیح لپ تاپ شما را به صورت کامل دچار اختلال می شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در قسمت تعمیر لپ تاپ خورده دل تمامی مشکلات به وجود آمده برای این لپ تاپ ها را در سریعترین زمان ممکن و توسط ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته برطرف می کند.

این تیم ابتدا با استفاده از تجهیزاتی که در دست دارند نسبت به عیب یابی و تست اولیه دستگاه اقدام می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا هم سرعت تعمیرات بالا برود و همین که قسمتهایی از دستگاه که دچار خرابی و نقص نشده‌اند شناسایی شده و در طول تعمیرات سالم بمانند

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل inspiron 1564
خواندن

خدمات نمایندگی دل و تعمیر لپ تاپ خورده دل

تعمیر لپ تاپ آب خورده دل

از جمله خدمات مهمی که در این مرکز انجام می‌شود می‌توان به تعویض قطعات سخت افزاری در صورت خراب شدن کامل اشاره نمود.

در صورتی که یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه دچار مشکل شده و قابل تعمیر نباشد یا اینکه تعمیر آن از نظر اقتصادی به صرفه نباشد، تیم تخصصی مرکز نسبت به رفع عیب یابی این قسمت با تعویض آن اقدام می‌کنند.

تعویض قطعات مورد نظر با قطعات اصلی و اورجینال انجام می‌شود تا دستگاه بعد از استفاده از قطعات جدید بتواند کارایی اولیه خود را داشته باشد.

در حین تعمیر لپ تاپ آب خورده دل ممکن است بخش هایی از دستگاه به طور کامل از کار بیفتد که از قطعات اصلی و اورجینال به جای آن ها استفاده می شود.

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل کیفیت تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با گارانتی معتبر تعمیر، تضمین شده است تا مشتریان با خیال راحت بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده نمایند در صورت بروز هرگونه مشکل ینه‌ای برای تست و عیب یابی دستگاه و رفع مشکل آن پرداخت نکند.

با توجه به مطالبی که ارائه شد می توان گفت هزینه تعمیر لپ تاپ خورده دل پس از تست و عیب یابی اولیه و مشخص شدن قسمتهای خراب شده دستگاه که دچار نقص فنی شده اند، معین می شود.

5/5 - (1 امتیاز)