تعمیر باتری لپ تاپ دل یا تعویض آن؟ این سوالی است که برای اکثر کاربرانی که از مدل‌های مختلف لپ تاپ های دل استفاده می‌کنند پیش می‌آید و معمولاً مشکلی در زمینه باتری اگر برای آنها پیش می‌آید این دغدغه برایشان وجود دارد که آیا تعویض باتری را انجام دهند یا به سراغ تعمیر باتری خود بروند.

نمایندگی دل علاوه بر تعمیر انواع مدلهای مختلف لپ تاپ های دل از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تمامی لوازم جانبی این مدل ها را به صورت کاملاً اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی در اختیار شما قرار میدهد.

در صورتی که باتری لپ تاپ شما خراب شده است و قصد دارید برای تعمیر و تعویض آن اقدام کنید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید تا متوجه باشید چرا باید به سراغ تعویض باتری لپ تاپ دل بروید.

تعمیر باتری لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل به عنوان لپ‌تاپ‌های کاملاً با کیفیت از نظر سخت افزاری شناخته می شوند و با توجه به اینکه در مدل های مختلف این لپ تاپ ها از باتری های بسیار بادوام استفاده شده است، در استفاده از آنها معمولا کاربران مشکلی نخواهند داشت اما در صورتی که طول عمر مفید باتری به پایان برسد و یا در اثر بی احتیاطی و عدم مراقبت‌های صحیح مشکلاتی برای کارکرد شارژدهی باتری به وجود بیاید شما حتماً باید برای تعمیر و تعویض آن اقدام نمایید.

تعمیر باتری لپ تاپ دل

در صورتی که جریان برق مناسب به باتری نرسد و یا از شارژر های نامناسب برای شارژ کردن لپ تاپ استفاده کنید ممکن است مشکلاتی از نظر شارژدهی و کاهش راندمان و کارایی باتری به وجود بیاید که با توجه به نوع کاربرد لپ تاپ ها میتواند در بلندمدت مشکلاتی را از نظر کاری برای شما وجود بیاید که لپ‌تاپ شما دائما به شارژ وصل باشد و نتواند آن را در محیط های مختلف استفاده کنید.

سیاه شدن صفحه لپ تاپ دل
خواندن

بررسی دقیق

با توجه به اینکه باتری یک قطعه سخت افزاری که از لپ‌تاپ جدا می‌شود شما می‌توانید در صورتی که خرابی هایی برای سوکت های شارژ آن و ارتباط آن با دیگر قسمت‌های لپ تاپ مادربرد به وجود آمده باشد به راحتی آن را تعمیر کنید اما اگر به صورت کلی باتری شما سوخته باشد و مشکلات عمده و عدیده‌ای برای آن به وجود آمده باشد احتمال تعمیر آن بسیار کم است و شما با توجه به هزینه‌هایی که برای تعمیرات می‌پردازید بهتر است برای تعویض باتری لپ تاپ دل اقدام نمایید.

به طور کلی می توانیم بگوییم که اگر مشکلی که برای باتری شما به وجود می‌آید سطحی باشد بهتر است آن را به قسمت تعمیر باتری لپ تاپ دل در نمایندگی دل بیاورید اما اگر با چشم صورت کامل سوخته است و یا مشکلات سخت‌افزاری آمده برای ما به وجود آمده است بهتر است قید آن را زده و برای خرید باتری اصلی و اورجینال جدید اقدام نمایید.

باتری اصل یا فیک؟

مهمترین سوالی که باید در مورد خرید و تعویض باتری لپ تاپ دل به آن پاسخ دهیم این است که با توجه به قیمتی که برای باتری‌های فیک در نظر گرفته شده است و قیمت آنها به نسبت به باتری های اصلی و اورجینال بسیار پایین‌تر است آیا می‌توانیم از این باتری ها برای لپ تاپ خود استفاده کنیم یا خیر؟

تعمیر باتری لپ تاپ دل

در جواب این سوال باید بگوییم که لپ‌تاپ‌های دل به عنوان لپ تاپ های بسیار باکیفیت بازار شناخته می شود که از قطعات سخت افزاری بسیار حرفه ای استفاده می کنند. زمانی که یکی از قطعات دچار مشکل سخت افزاری شود و شما نیاز داشته باشید که از قطعه جایگزین برای آن استفاده کنید با یک قطعه را با همان کیفیت بر روی لپ‌تاپ قرار دهید تا همان قسمت و دیگر قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ در بلند مدت دچار مشکل نشوند.

لپ تاپ دل سری Alienware غول لپ تاپ های گیمینگ
خواندن

به عبارتی می‌توانیم بگوییم که تعویض باتری لپ‌تاپ حتماً باید با باتری های لپ تاپ اصلی و اورجینال انجام بگیرد تا راندمان و کارایی لپ تاپ شما در بلندمدت حفظ شود و شاهد خرابی باتری و دیگر قسمت‌های سخت افزاری مانند مادربرد نباشید. در واقع می توان گفت شما با خرید یک باتری فیک و عدم استفاده از خدماتی مانند تعمیر باتری لپ تاپ دل و تعویض آن با قطعات و باطری اصلی و اورجینال علاوه بر هزینه هایی که در کوتاه مدت برای خرید باتری جدید باید بپردازید در بلند مدت نیز باید به سراغ خرید مادربرد و تعمیر در قسمت سخت افزاری لپ تاپ نیز بروید.

گارانتی ضمانت و اصلی اورجینال بودن

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در صورتی که عملیات تعمیر باتری برای شما قابل انجام باشد باید برای تعویض باتری خود با یک باطری اصلی و اورجینال اقدام کنید که نمایندگی دل با توجه به اینکه تمامی لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ را به صورت اصلی و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد، باتری های اصلی و اورجینال را نیز تهیه کرده است تا با بهترین قیمت در اختیار کاربرانی که قصد تعویض باتری لپتاپ دل را دارند قرار می دهد.

تمامی لوازم جانبی ارائه شده در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه اصلی و اورجینال و تعهد مبنی بر سالم بودن ارائه می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از قطعه جایگزین و اصلی و اورجینال شرکتی خراب شده استفاده کنید.

تیم فنی و تخصصی مرکز بعد از اینکه باتری شما به این مرکز ارجاع داده شد با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته در قسمت تعمیر باتری لپ تاپ دل نسبت به تست و عیب یابی آن اقدام می کند و در صورتی که مشکل آن به صورت کاملاً جدی باشد برای تعویض باتری با باتری های اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

5/5 - (1 امتیاز)