در نمایندگی دل با خدمات ویژه و منحصر به فردی که دارد شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن تمامی مشکلات خود را در بخش تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 برطرف نمایید.

هر چند این مدل از لپ تاپ های دل بسیاری قدیمی است اما با توجه به کارایی بالایی که برای محیط های خانگی و یا امور شخصی دارد، می توان آن را هنوز هم جز پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دل دانست.

به همین دلیل کاربری و گستردگی بالاست که تعمیر این محصول دل امروزه به عنوان یک دغدغه برای کاربران این لپ تاپ مطرح می شود.

ما در نمایندگی Dell برای اینکه بتوانیم پاسخگوی همه نیاز های شما باشیم، تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را با کیفیت بالا انجام می دهیم.

بررسی مشخصات ظاهری و ساختاری تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015

لپ تاپ دل Vostro 1015

برای اینکه به برخی از مهم ترین دلایل تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 پی ببرید بهتر است شناختی از در مورد قسمت های مختلف آن به دست آورید.

برای این لپ تاپ یک نمایشگر 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است که در زمان خود تقریباً مرسوم بود و در همه ی مدل های لپ تاپ آن دوره می توان این اندازه را مشاهده نمود.

در واقع آن موقع یکی از کاربری های مهم دستگاه استفاده از آن برای تماشای فیلم و کاربری مالتی مدیا بود که به همین دلیل نمایشگر آن را بزرگتر می ساختند.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل مدل inspiron N5010
خواندن

البته همین نمایشگر بزرگ مشکلاتی را برای مراقبت از دستگاه و حمل و نقل در محیط های مختلف به وجود می آورد.

بخش بزرگی از کسانی که برای تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 به مرکز ما مراجعه می کنند از مشکلاتی که برای نمایشگر و قاب آن به وجود می آید ابزار نگرانی می کنند.

ما با استفاده از ابزار روز و همچنین نیروی متخصص تعمیرات این قسمت را انجام می دهیم تا شاهد کارایی دوباره آن باشید.

در کنار نمایشگر از پورت های ارتباطی برای این دستگاه استفاده شده است و البته بلندگو های با کیفیتی نیز دارد که می تواند صدا را با وضوح بالایی پخش کند که در مورد همان کاربری مالتی مدیا و نمایش فیلم می تواند بسیار کاربردی و موثر باشد.

ویژگی ها و مشخصات فنی

لپ تاپ دل Vostro 1015

برای این لپ تاپ یک باتری لیتیومی 6 سلولی در نظر گرفته شده است که می تواند با هر بار شارژ شدن به مدت 5 ساعت دستگاه را در کاربری مالتی مدیا روشن نگه دارد.

برای اینکه متوجه شوید خرید این لپ تاپ در هر زمان از نظر اقتصادی چقدر می تواند به صرفه باشد بهتر است به کارایی، کیفیت و دوام آن توجه نمایید.

بر روی لپ تاپ دل Vostro 1015 امکانات ارتباطی مختلفی مانند درایو نوری، وب کم، بلوتوث، قابلیت اتصال بی سیم و … قرار گرفته اند که در کنار دیگر امکانات در زمان خودش کاربری بالایی را داشت.

این لپ تاپ از نظر ظاهری در رقابت با لپ تاپ های هم رده ای خود چیز متمایزی ندارد اما زمانی که به پردازنده آن و همچنین رم دستگاه نگاه می کنیم می توانیم متوجه شویم که کاربری آن برای انجام بازی های نیمه سنگین و طراحی با فوتوشاپ می تواند مناسب باشد.

علت بالا نیامدن لپ تاپ دل + راهکارهای پیشنهادی رفع ایراد
خواندن

حافظه رم دو گیگ در کنار حافظه داخلی 320 گیگ می تواند نیاز کاربران و به خصوص دانشجویان برای انجام پروژه های خود یو یا نمایش فیلم را برطرف نماید.

1.5 گیگ حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی این لپ تاپ که توسط شرکت اینتل ساخته شده است، در نظر گرفته شده است که می تواند کارایی بالایی برای انجام پروژه های گرافیکی و درسی داشته باشد.

تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015

لپ تاپ دل Vostro 1015

همانطور که گفتیم این مدل بسیار قدیمی است اما امروزه کاربران آن با مشکلات متعددی در استفاده از آن رو به رو می شوند.

کاربرانی که به دنبال کارایی بالای لپ تاپ هستند از لوازم جانبی اصل برای آن استفاده می کنند که در کنار تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 یکی دیگر از خدمات ویژه نمایندگی دل می باشد.

در نمایندگی دل در تهران از تیم فنی و تعمیراتی متخصص در این زمینه استفاده شده است که با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های شرکت دل به خوبی آشنا بوده و می توانند با استفاده از ابزار روزی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، به راحتی عملیات تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 را انجام دهند.

علاوه بر این زمانی که قسمتی از دستگاه دچار آسیب جدی شده باشد و حتی تعمیر آن از نظر اقتصادی به صرفه نباشد، از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات خراب شده استفاده می شود.

همچنین در پایان ارائه خدمات در تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015 یکم گارانتی معتبر تعمیر نیز به کاربران ارائه می شود.

4.3/5 - (12 امتیاز)