اگر برای تعمیر لپ تاپ دل N4030 روبرو هستید و نمی دانید از خدمات کدام مرکز در این زمینه استفاده کنید حتما این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

نمایندگی دل در تهران علاوه بر این مدل از لپ تاپ های دل که بسیار محبوب و پرفروش بوده است این برند نیز به طور کامل پشتیبانی می شوند.

دل به عنوان یک شرکت قدیمی و معتبر در زمینه تولید لپ‌تاپ سعی کرده است تا همگام با شرکت‌های مختلف در این زمینه، لپ تاپ های مدرن و به روزی را به بازار ارائه نماید اما هنوز هم لپ‌تاپ‌های قدیمی این شرکت از محبوبیت بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار هستند.

بررسی ویژگیهای ظاهری و نمایشگر

تعمیر لپ تاپ دل N4030

برای ساخت این مدل از لپ تاپ های دل مانند استراتژی های دیگری که در ساخت مدل های مختلف این برند به کار رفته است از بدنه پلاستیکی استفاده شده است.

از مزیت‌های این بدنه پلاستیکی می‌توان به کاهش وزن دستگاه نسبت به مدل های همراهی و همچنین کاهش قیمت آن برای افزایش ارزش اقتصادی دستگاه اشاره نمود.

ابعاد مناسب در کنار وزن تقریباً ۲ کیلوگرمی لپ‌تاپ به کاربران اجازه می دهد تا در محیط های مختلف لپ ‌تاپ را به راحتی حمله نموده و از آن استفاده کنند.

بدنه پلاستیکی دستگاه در هنگام حمل و نقل ممکن است مشکلاتی مانند ضربدیدگی و شکستگی قسمتهای مختلف از جمله قسمت مهم قاب نمایشگر را تجربه نماید.

تعمیر فن لپ تاپ دل
خواندن

به همین دلیل بیشتر کسانی که برای تعمیر لپ تاپ دل N4030 مرکز مراجعه می نمایند به دنبال راه حلی برای از بین بردن مشکلات این چنینی هستند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل ابتدا عیب یابی کامل دستگاه را انجام داده و سپس نسبت به رفع مشکلات و خرابی ها اقدام می نماید.

پس از برآورد هزینه و در صورتی که هزینه تعمیرات از نظر اقتصادی به صرفه نباشد، مشاوران مرکز با مشتریان تماس گرفته و نظر آنها را در مورد تعویض قطعات دستگاه جویا می شوند.

در صورت تایید مشتریان قطعات معیوب با قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی دل قابل تامین هستند تعویض می شوند.

این کار باعث می شود تا کیفیت و کارایی لپ تاپ مورد نظر شما کاهش پیدا نکرده و بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید.

برای نمایشگر 14.1 اینچی این لپ تاپ از دقت صفحه نمایش hd نیز بهره مند است ممکن است مشکلات مختلفی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به وجود بیاید که تمامی آنها به راحتی توسط تیم فنی و با دانش مرکز با کمترین هزینه برطرف می شوند.

بررسی پردازنده ها و دیگر امکانات لپ تاپ دل N4030

تعمیر لپ تاپ دل N4030

برای این که بتوانید از این مدل از لپ تاپ های شرکت دل جهت ارتباط زنده تصویری استفاده نمایید یک وب کم باقدرت 1.3 مگاپیکسل در بالای صفحه نمایشگر قرار گرفته است.

علاوه بر این قابلیت اتصال به شبکه بیسیم، بلوتوث داخلی، پورت های ارتباطی و همچنین پورت شبکه باعث می شود تا ارتباط گرفتن با این دستگاه به راحتی انجام شود.

نمایندگی دل در پاساژ پایتخت
خواندن

بروز مشکل در این قسمت ها می تواند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد که در عیب یابی دستگاه با استفاده از ابزارهای بسیار پیشرفته به راحتی قابل تشخیص است.

برای اینکه بتوانید نرم‌افزارهای مختلف را با قدرت و سرعت بالایی بر روی لپ تاپ دل N4030 اجرا نمایید یک پردازنده اینتل با مدل 480M در نظر گرفته شده است که ۳ مگابایت حافظه کش نیز به همراه خود دارد.

پردازنده گرافیکی ATI هر چند قابل مقایسه با پردازنده های لپ تاپ های به روز می باشد اما با ۵۱۲ مگ حافظه اختصاصی به شما کمک می کند تا نرم افزارهای طراحی را به راحتی روی دستگاه خود اجرا نمایید.

حافظه رم این مدل از لپ تاپ های دل به میزان ۳ گیگابایت است که ۳۲۰ گیگ نیز برای ذخیره اطلاعات و فایل های مختلف به عنوان حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

تعمیر لپ تاپ دل N4030

تعمیر لپ تاپ دل N4030

بعد از اطلاعاتی که در مورد این مدل از لپ تاپ به دست آورید بهتر است بدانید که لپ‌تاپ مورد نظر جز لپ تاپ های قدیمی شرکت دل بوده و اکنون توسط این شرکت تولید نمی شود.

به همین دلیل نمایندگی دل با تاسیس قسمت تعمیر لپ تاپ دل N4030 سعی کرده است تا با پشتیبانی کامل از این مدل و دیگر مدل های تولید شده توسط شرکت دل، دغدغه های مشتریان را به صورت کامل از بین ببرد.

استفاده از ابزارهای تخصصی و کاملاً به روز برای تعمیرات لپ تاپ دل می تواند یکی از نیازهای اصلی افزایش کیفیت تعمیرات در نمایندگی دل باشد.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل مدل 5593
خواندن

البته لوازم جانبی این لپ‌تاپ در کنار قطعات مختلف آن به راحتی و به صورت اصل و اورجینال در نمایندگی دل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین خدمات در زمینه تعمیر لپ تاپ دل N4030 به کم بودن هزینه های تعمیرات برمیگردد تا مشتریان از نظر اقتصادی بتوانند این لپ‌تاپ های پرکاربرد و البته دوست داشتنی خود را دوباره در محیط کاری و یا شخصی خود داشته باشند.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با گارانتی معتبر تعمیر برای مشتریان کیفیت خدمات خود را تضمین می کند.

البته مشتریان در پایان تعمیرات مهلت تست دارند تا از سالم بودن دستگاه و رفع تمامی مشکلات آن به خوبی اطمینان حاصل نمایند.

4.4/5 - (7 امتیاز)