لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران یعنی شارژدهی بالای دستگاه در محیط های صنعتی و همچنین در مسافرت را برطرف می کند.

در ادامه مطلب با ما در نمایندگی دل در تهران همراه باشید تا ویژگی ها و مشخصات این لپ تاپ جذاب و بسیار کاربردی که پر از امکانات نیز هست را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی ویژگی ها و امکانات ظاهری لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی

لپ تاپ دل latitude 9510

ما همگی دل را به عنوان یک برندی می شناسیم که لپ تاپ های با کیفیتی را به بازار ارائه می کند که در مورد مدل latitude 9510 نیز به خوبی این ماجرا صدق می کند.

لپ تاپ های دل به خصوص آن هایی که در سال های گذشته ساخته شده اند، از بدنه آلومینیومی و بسیار مقاومی ساخته شده اند که می تواند به عنوان یک لپ تاپ شیک و جذاب در محیط های صنعتی و کاری مورد استفاده قرار بگیرد.

بدنه آلومینومی یعنی شما در محیط های کارگاهی نیز می توانید به راحتی این لپ تاپ سبک را حمل نموده و از آن استفاده نمایید.

وزن این لپ تاپ خوش ساخت که از طراحی بدنه جذابی نیز برخوردار است به 1.4 کیلوگرم نیز می رسد که طبق ادعای شرکت دل می توان گفت لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی جز سبک ترین لپ تاپ های با این اندازه نمایشگر است که می تواند در محیط های کاری مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا لپ تاپ دل مدل G5-5590 انتخاب جذابی است ؟
خواندن

در ساخت نمایشگر نیز از اندازه 15.6 اینچی استفاده شده است

لپ تاپ دل latitude 9510

کیبورد به کار رفته در این محصول نیز علاوه بر جانمایی و ارگونومی بسیار عالی، نور پس زمینه نیز مجهز شده است و می تواند در هر محیطی از جمله محیط های تاریک برای تایپ سریع و بدون خطا مورد استفاده قرار بگیرد.

به هر حال اگر نگاهی به اندازه نمایشگر و وزن این محصول بیاندازیم به خوبی متوجه می شویم که محصول مورد نظر ما طبق ادعای دل بسیار سبک بوده و طراحی جذابی نیز دارد تا در همان نگاه اول مشتریان را برای خرید متقاعد نماید.

برای شارژدهی باتری این لپ تاپ عدد 30 ساعت  در نظر گرفته شده است و در معرفی آن به خوبی  روی این قابلیت مانور داده شده است.

اما 30 ساعت باتری به صورت عملی قابل اجرا نبوده ولی می توان با توجه به وجود هوش مصنوعی در این لپ تاپ به آن نزدیک شد.

هوش مصنوعی و کاهش مصرف باتری

هوش مصنوعی به کار رفته در لپ تاپ دل latitude 9510 زمانی که میزان مصرف باتری به یک عدد خاصی برسد، به کار افتاده و نور پس زمینه کیبورد دستگاه را خاموش می کند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل نرم افزار بهینه ساز DELL Optimizer به عنوان هوش مصنوعی دستگاه، نور صفحه نمایش را کاهش می دهد تا از  این طریق در مصرب باتری صرفه جویی نماید و باعث شارژدهی بیشتر آن نیز شود.

البته زمانی که دستگاه را به شارژ متصل نمایید همه این قسمت ها به حالت عادی و پیش فرض اولیه بر می گردند.

سیاه شدن صفحه لپ تاپ دل
خواندن

یکی دیگر از ویژگی های هوش مصنوعی دستگاه توانایی تشخیص دادن حضور فرد در کنار لپ تاپ است.

زمانی که فرد در کنار این لپ تاپ حضور نداشته باشد، بعد از مدت مشخصی روی حالت sleep قرار گرفته و صفحه را قفل می کند.

اما تشخیص صدا را می توان یکی از ویژگی های برتر در لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی دانست.

این لپ تاپ توانایی تشخیص صدا و تنظیم آن در حالت های مختلف را دارد.

به طور مثال زمانی که فرد در حال انجام ویدیو کنفرانس باشد، اولویت را به پخش صدای افراد می دهد در حالی که برای پخش فیلم های آموزشی یا بازی های رایانه ای نیز از الگو های خاصی پیروی می کند تا از این طریق کیفیت صدای پخش شده را بالاتر ببرد.

به طور کلی هوش مصنوعی این لپ تاپ باعث جذابیت کار کردن با آن و همچنین افزایش طول عمر آن می شود.

لپ تاپ دل latitude 9510

پشتیبانی از اینترنت 5G و پردازنده 6 هسته ای

از دیگر امکانات لپ تاپ دل latitude 9510 با هوش مصنوعی می توان به پشتیبانی از اینترنت 5G که به عنوان نسل جدید اینترنت با سرعت بالای دانلود و آپلود شناخته می شوند، اشاره نمود.

این لپ تاپ به لطف بهره مندی از آنتن هایی که اطراف خروجی های اسپیکر تعبیه شده اند، از شبکه های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

لپ تاپ مورد بررسی ما در بالاترین مشخصات سخت افزاری خود به پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل Core مجهز شده اند که البته در آینده امکان سفارش این محصول با پردازنده نسل دهم VPro نیز به وجود آمده است.

چرا لپ تاپ دل بخریم؟
خواندن

از پورت‌های ارتباطی لپ تاپ Dell Latitude 9510 می‌توان به دو درگاه تاندربولت 3 (یکی برای شارژ)، یک درگاه USB 3.1، یک درگاه HDMI 2.0، یک اسلات کارت اس دی و یک اسلات سیم کارت اشاره کرد.

اگر نیازی به پورت‌های بیشتری هم دارید می‌توانید از یک هاب USB-C روی این لپ تاپ استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)