لپ تاپ دل سری Alienware جز لپ تاپ های گیمینگ این شرکت در کنار سری G است که البته قیمت بالاتری دارد و کیفیت پردازشگر های آن ها بالا است.

دل نیز مانند رقیبان حرفه ای خود در زمینه تولید لپ تاپ، سری گیمینگ را در یک خانواده مخصوص به بازار ارائه نموده است که البته جز قوی ترین و محبوب ترین لپ تاپ های گیمینک بازار هستند.

در این مطلب در نمایندگی Dell قصد داریم ضمن بررسی ویژگی های کلی این سری از لپ تاپ های دل، دو مورد از بهترین و به روزترین آن ها را نیز با ذکر مشخصات برای شما معرفی نماییم.

بررسی ویژگی های کلی لپ تاپ دل سری Alienware

لپ تاپ دل سری Alienware

همانطور که انتظار می رود این لپ تاپ ها نیز مانند همه لپ تاپ های سری گیمینگ از سخت افزار بسیار قوی و به روزی بهره مند هستند تا بتوانند به روزترین و سنگین ترین بازی ها را پردازش کنند.

علاوه بر این پردازشگر های گرافیکی روز و بهترین شرکت ها مانند پردازشگر های انویدیا در این محصولات به کار گرفته شده است.

به طور کلی با توجه به ساختاری که از لپ تاپ های گیمینگ در ذهن داریم، این مدل را نیز می توان تقریباً شبیه به لپ تاپ های مخصوص بازی دیگر برند ها دانست هر چند که دل در مدل های جدید سعی کرده است تا لپ تاپ های باریک تری را وارد بازار نماید.

تعمیر All in one دل
خواندن

کیبورد بسیار جذاب با نور پس زمینه در این محصولات در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند با توجه به ارگونومیک بودن این کیبورد، لذت کاربری بالایی را تجربه کنند.

هر ساله شاهد تولید مدل های مختلفی از لپ تاپ دل سری Alienware هستیم که از به روزترین تجهیزات مرکزی و سخت افزاری بهره مند هستند که می توانند در مقاییسه با قیمت آن ها، ارزش اقتصادی بسیار بالای داشته باشند.

این سری نیز علاوه بر قدرت پردازش بالا، از پردازنده های مرکزی شرکت اینتل استفاده کرده است که می تواند نرم افزار های مختلف و سنگین در کنار بازی های جدید و به روز اجرا نماید.

در کنار این سری، دل یک خانواده دیگر از لپ تاپ های مخصوص بازی را با نام G به بازار ارائه می کند که البته در سطح قیمت پایین تری قرار دارند.

همچنین امکانات این سری نیز از لپ تاپ دل سری Alienware کمتر است و قدرت پردازش پایین ترین به طور معمول دارند.

معرفی یکی از جدیدترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ دل

لپ تاپ دل سری Alienware

اگر در سال 2020 نگاهی به لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار داشته باشیم می توانیم لپ تاپ جدید شرکت دل در این خانواده را در صدر فهرست ببنیم.

لپ تاپ Alienware Area 51m مانند دیگر لپ تاپ های این سری از طراحی خاص و جذابی در کنار یک کیبورد حرفه ای برخوردار است که می تواند لذت کاربری بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

برای اینکه بتوانید جدیدترین بازی ها و نرم افزار ها را روی این مدل نصب و اجرا نمایید، در لپ تاپ دل سری Alienware از پردازنده مرکزی core i9 شرکت اینتل استفاده شده است.

لپ تاپ خوش قیمت dell inspiron 5379
خواندن

این پردازنده به شما کمک می کند تا شاهد یکی از قوی ترین و سریع ترین لپ تاپ های بازار باشید.

در کنار این پردازنده قوی، یکی دیگر از عوامل کارایی و راندمان بالای این مدل را می توان استفاده از 64 گیگ رم دانست.

با توجه به اینکه فایل مخصوص نرم افزار ها و بازی ها معمولاً حجم بالایی دارند، یک ترابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون دغدغه همه فایل های خود را در حافظه دستگا ذخیره نمایند.

با توجه به اینکه پردازشگر گرافیکی از اهمیت بالایی برای یک لپ تاپ گیمینگ برخوردار است، دل برای این مصحول جدید خود به سراغ پردازنده Geforce RTX 2080 رفته است که به دلیل استفاده از 8 گیگ رم اختصاصی می تواند همه نیاز های شما در این زمینه را برطرف نماید و با کیفیت بالا بر روی دستگاه از بازی های مختلف خود لذت ببرید.

یکی از مهم ترین اصول یعنی نمایشگر بزرگ با توجه به بهره مندی از نمایشگر 17.3 اینچی در این مصحول نیز به خوبی رعایت شده است.

لپ تاپ Alienware M17 به عنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ 2020

لپ تاپ دل سری Alienware

در ادامه بررسی لپ تاپ دل سری Alienware به مدل M17 می رسیم که لقب بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2020 را تاکنون به خود اختصاص داده است.

این لپ تاپ نیز مانند بهترین لپ تاپ گیمینگ دل، از ظاهر سخت افزاری خاصی برخوردار است و البته کیبورد آن کاملاً حرفه ای و ارگونومیک است.

از نظر طراحی و البته ضعفی که در باتری دارد می توانیم تفاوت هایی در این مدل با مدل M51 ببینیم اما به طور کلی قیمت پایین تری دارد و دیگر ویژگی های آن شبیه به مدل قبلی است.

بهترین تعمیرگاه لپ تاپ دل کجاست؟
خواندن

در صورتی که قصد دارید از خدمات ویژه نمایندگی دل برای تعمیرات لپ تاپ دل با به روزترین تجهیزات و بالاترین کیفیت استفاده نمایید حتما با تیم مشاوره مرکز تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)