خرید لپ تاپ دست دوم دل با توجه به اوضاعی که از قیمت های بازار می بینیم یکی از گزینه های پرطرفدار برای کسانی شده است که به دنبال خرید لپ تاپ هستند تا نیاز های خود را با آن برطرف نمایند.

اما خرید لپ تاپ دست دوم دل نیز به این سادگی نیست و دردرسر های خاص خود را دارد که باید حتما در هنگام خرید به نکاتی در این باره توجه نمایید تا بتوانید محصول مطمئن و با کیفیتی را خریداری کنید.

لپ تاپ های دست دوم دل را می توانید از مکان های مختلف خریداری کنید اما باید حتما نکاتی که در ادامه گفته می شود را مد نظر داشته باشید تا بعد از مدت کوتاهی شاهد خرابی آن نباشید.

از مراکز و مکان های معتبر خرید لپ تاپ دست دوم دل را انجام دهید

خرید لپ تاپ دست دوم دل

اولین و مهم ترین نکته ای که باید در خرید یک لپ تاپ دست دوم در نظر بگیرید این است که باید از فروشگاه ها و یا مکان های معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید.

به طور کلی می توان گفت حتی اگر از یک شخص خرید می کنید، سعی کنید از روش های مختلف نسبت به سالم بودن دستگاه مطمئن شوید.

البته هر فروشگاه  و فروشنده ای نیز نمی تواند مورد اعتماد باشد و اتفاقا برخی از آن ها محصولات تعمیر شده و یا مشکل دار را با اغراق های بسیار غیر عادی به مشتریان می فروشند.

علت قطع شدن صدای لپ تاپ دل چیست؟
خواندن

به همین دلیل است که اگر از این فروشگاه ها خرید می کنید حتما سعی کنید از آن ها مدرک و ضمانت نامه معتبر بخواهید.

البته پیشنهاد می شود در صورتی که مورد توافق قرار گرفت، در کنار ضمانت نامه سعی کنید، پول و هزینه لپتاپ را در قالب دو یا چند قسط و بعد از کار کردن با لپ تاپ بپردازید.

یکی از کار هایی که می توانید برای مطمئن بودن از سلامت لپ تاپ انجام دهید این است که آن را بعد از خرید به یک تعمیرکار حرفه ای و مورد اعتماد نشان دهید.

زمانی که این کار ها را انجام دهید و تعمیرکار از سلامت لپ تاپ شما مطمئن شود می توان گفت برد با شما بوده است و خرید لپ تاپ دست دوم دل با ارزش بالایی صورت گرفته است.

توجه به هزینه های خرید

خرید لپ تاپ دست دوم دل

یکی از دیگر نکاتی که باید در مورد خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم به آن توجه کرد، در نظر میزان هزینه های خرید یک لپ تاپ است.

متاسفانه بسیاری از افراد زمانی که یک لپ تاپ دست دوم را خریداری می کنند، ترجیح می دهند لپ تاپ های مدل بالاتر که اشکالاتی دارند و یا اینکه تعمیر شده اند را فقط به خاطر مدل بالاتر و امکانت بیشتری که دارند خریداری نمایند.

این یک اشتباه بزرگ است و برای اینکه بتوانید سال های متوالی از داشتن لپ تاپ خود مطمئن باشید باید انتخاب صحیح و درستی داشته باشید.

بنابراین کاری به هزینه های خود نداشته باشید که با این هزینه چه مدل لپ تاپی را می توانید خریداری کنید.

چرا لپ تاپ دل مدل G5-5590 انتخاب جذابی است ؟
خواندن

بیشتر در هنگام خرید لپ تاپ های استوک به دنبال خرید لپ تاپ های با کیفیت باشید.

خرید لپ تاپ استوک دل در زمانی که شما به هزینه ها توجه کنید و لپ تاپ های تعمیری را خریداری کنید می تواند یک اشتباه بزرگ باشد که هزینه های بسیار زیادی را روی دوش در آینده می گذارد.

البته در صورتی که تعمیر لپ تاپ دل در مراکز معتبر مانند نمایندگی دل با ارائه گارانتی معتبر انجام شده باشد، می توانید از صحت و سلامت لپ تاپ و قطعات تعویضی استفاده شده مطمئن باشید.

در این مرکز تعمیر تمامی مدل های لپ تاپ دل با کیفیت بالا و تعویض قطعات آن با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود و از این بابت نگرانی نباید داشته باشید.

قطعات و لوازم جانبی را چک کنید

در بسیاری از موارد ساختار ظاهری لپ تاپ و حتی قسمت های سخت افزاری درونی آن کاملاً شیک و سالم بوده و از این نظر مشکلی ندارند.

همین موضوع می تواند مشتریان را به اصطلاح گول زده تا خرید را انجام دهند و فکر کنند لپ تاپ با کیفیتی را خریداری کرده اند.

یکی از بخش های مهم لپ تاپ ها به باتری و شارژر آن ها مربوط می شود که می تواند نقش مهمی در استفاده از آن داشته باشد.

در بسیاری از موارد فروشنده ها به جای شارژر اصلی دستگاه از شارژر های فیک برای لپ تاپ های استوک استفاده می کنند.

در خرید لپ تاپ دست دوم دل حتما دقت داشته باشید که باتری آن از سلامت بالا برخوردار باشد تا پس از مدتی باعث خراب شدن و آسیب به دیگر قسمت های داخلی دستگاه نشود.

بهترین تعمیرگاه لپ تاپ دل کجاست؟
خواندن

تست های نرم افزاری نیز در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دل می تواند در بالا بردن کیفیت خرید به شما کمک کند.

البته اگر اطلاعات خاصی در این زمینه ندارید حتما پیشنهاد می شود از یک فرد متخصص که با لپ تاپ های دل به صورت کامل آشنایی دارد، استفاده نمایید. یا برای بررسی فنی به مرکز نمایندگی دل مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)