در صورتی که مشکل اتصالات و خرابی های تاچ پد قابل برطرف شدن نباشد، باید حتما به سراغ تعویض تاچ پد لپ تاپ دل بروید که در نمایندگی دل با استفاده از تاچ پد های اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

استفاده از تاچ پد اورجینال باعث حفظ کارایی و راندمان لپ تاپ شده و هزینه های شما در بلند مدت را کاهش می دهد.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ دل در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته و اهمیت استفاده از تاچ پد نیز برای شما ذکر شده است تا بدانید چرا هنوز هم این قسمت یکی از اجزای جدایی ناپذیر لپ تاپ هاست.

نقش تاچ پد در استفاده بهتر از لپ تاپ

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام تولید لپ تاپ ها و بعد از آن در روند تهیه مدل های جدید دل توانست، نگاه مشتریان را به خود جذب نماید، تاچ پد یا همان قسمت لمسی پایین کیبورد در لپ تاپ ها بود.

این قسمت به صورت لمسی و بدون نیاز به نشانگر های مختلف به راحتی همه عملیاتی که قرار بود با موس انجام دهیم را بر روی لپ تاپ برای ما انجام می داد.

تاچ پد یک ویژگی جذاب و برجسته بود که به شما کمک می کند تا از شر دغدغه های پیدا کردن یک مکان مسطح که موس به راحتی بر روی آن حرکت کند و البته حرکت نشانگر موس نیز بر روی نمایشگر به درستی شکل بگیرد، راحت شوید.

تعمیر فن لپ تاپ دل
خواندن

تاچ پد به عنوان یک قطعه سخت افزاری به این دلایل از اهمیت زیادی بر روی لپ تاپ ها برخوردار است و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و در کمترین زمان، فقط با باز کردن در لپ تاپ و بدون استفاده از تجهیزات جانبی بتوانند از آن استفاده نمایند.

تاچ پد در لپ تاپ های دل به صورت لمسی با طراحی های مختلف در پایین کیبورد قرار گرفته است و در پایین آن به صورت سخت افزاری دو کلید نیز برای راست کلیک و چپ کلیک کردن بر روی قسمت های مختلف قرار داده شده است.

کاهش مصرف باتری با استفاده از تاچ پد

به طور کلی استفاده از وسایل و تجهیزات جانبی که به لپ تاپ ها وصل می شود باعث می شود تا باتری لپ تاپ میزان شارژ بیشتری برای روشن نگه داشتن و استفاده از این قطعات سخت افزاری از خود ارائه دهد.

یکی از قطعات سخت افزاری جانبی وصل شده به لپ تاپ همان موس است که به دلیل استفاده از تاچ پد، کارایی کمتری پیدا کرده است.

یعنی استفاده از تاچ پد باعث شده است تا کاربران نیازی به اتصال موس نداشته باشند و این یعنی در مصرف باتری صرفه جویی می شود.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ دل

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل

قبل از اینکه به محبث تعویض تاچ پد لپ تاپ دل بپردازیم باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در صورتی که خرابی های تاچ پد دستگاه شما زیاد نباشد می توانید آن را تعمیر کنید.

در برخی از موارد ممکن است به دلیل ضرب خوردگی یا مشکلاتی نظیر این تاچ پد دستگاه دچار خرابی هایی در اتصال دستگاه شده باشد.

تعمیر لپ تاپ 5110 دل | بررسی مشخصات و ایرادات متداول
خواندن

در این موارد باید از نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل بخواهید تا ابتدا دستگاه شما را عیب یابی نموده و در صورتی که تعمیر آن امکان پذیر باشد، عملیات تعمیر را روی آن انجام دهد.

نیرو های خبره ای که در بخش تعمیرات لپ تاپ دل در مرکز نمایندگی دل فعالیت می کنند، در قسمت تعمیر تاچ پد لپ تاپ دل با استفاده از ابزار و تجهیزات کاملاً به روز همه مشکلات این قسمت را از نظر سخت افزاری برطرف می کنند.

در صورتی که مشکل تاچ پد به دلایل نرم افزاری باشد نیز این تیم فنی به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را برای شما برطرف می کنند.

خدمات ارائه شده در قسمت تعمیر لپ تاپ دل محدود به مدل خاصی از این برند نبوده و با توجه به گستردگی نفراتی که در این قسمت فعالیت می کنند، شما می توانید حتی مدل های بسیار قدیمی لپ تاپ دل را نیز که از چرخه تولید این شرکت خارج شده اند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

بعد از تعمیر نیز به مشتریان گرانتی معتبر ارائه می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانند از خدمات ما به صورت رایگان بهره مند شوند.

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل

تعویض تاچ پد لپ تاپ دل یکی از خدمات تخصصی است که حتما باید با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته و البته توسط افراد متخصص و باتجربه در این زمینه انجام شود تا خسارتی به دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه وارد نشود.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل
خواندن

برای تعویض تاچ پد لپ تاپ دل شما نیاز دارید تا از قطعات سخت افزاری اورجینال استفاده نمایید که همه این قطعات برای مدل های مختلف لپ تاپ دل در نمایندگی دل با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

بعد از اینکه لپ تاپ شما به قسمت تعمیر تاچ پد لپ تاپ دل ارجا داده می شود، تیم فنی ابتدا نسبت به عیب یابی آن اقدام می کنند و در صورتی که تعمیر آن امکان پذیر نباشد، نسبت به تعویض آن اقدام با تاچ پد های اصلی و اورجینال اقدام می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)