اگر لپ تاپ شما هم کم کم به روزهای پایانی نگه داشتن شارژ خودش رسیده است و مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند با استفاده از باطری روشن بماند و یا حتی اگر لپ تاپ شما کارایی خود را نسبت به عملکرد روزهای اولیه استفاده از باتری از دست داده است و مدت زمان کمتری می تواند در سفر یا در محیط کاری بدون نیاز به شارژر روشن بماند حتماً باید برای تعویض باتری لپ تاپ دل با استفاده از باتری های اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

مرکز تخصصی Dell

در این مرکز باطری برای تمامی مدل های قدیمی و جدید لپ تاپ دل به صورت کاملا اصلی و اورجینال و با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اگر دوست دارید بدانید چرا نمایندگی دل در ادامه روند مشتری مداری خود تمرکز ویژه‌ای را برای تهیه نسخه اصلی و با گارانتی معتبر باتری های مدل های مختلف لپ تاپ به این برند قرار داده است، حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید که در مورد دلایل استفاده از باتری های اصلی و اورجینال و البته دام بزرگ به نام قیمت پایین‌تر و استفاده از باتری های فرعی صحبت های بسیار جالب و جذابی را مطرح کرده ایم.

چه زمانی به تعویض باتری لپ تاپ دل نیاز داریم؟

نکته مهم و اساسی که بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی دل برای تامین و تعویض باتری لپ تاپ دل می پرسند این است که چه زمانی ما برای و تعویض باتری لپ تاپ دل باید اقدام نماییم؟

تعمیر لپ تاپ سوخته دل چقدر هزینه دارد؟
خواندن

به طور کلی می‌توان گفت که این پروسه به نیاز و نوع استفاده شما از باتری لپ تاپ بستگی دارد و ممکن است شما بعد از خراب شدن باتری لپ تاپ تان به هیچ عنوان نیاز به شارژ مجدد آن از طریق تعویض باتری لپ تاپ دل نداشته باشید.

جابجایی دستگاه

این در صورتی است که شما در محیط کاری و یا در محیط خانگی تان به هیچ عنوان لپ تاپ را حرکت می دهید و از آن تقریباً به عنوان یک سیستم ایستا و کاملا بدون تحرک در یک مکان خاص استفاده می کنید.

می توانید با استفاده از شارژر اصلی و اورجینال که آن هم از طریق نمایندگی می‌تواند در اختیار شما قرار بگیرد، لپ تاپ خود را به صورت مداوم روشن نگه دارید.

در این حالت لپ‌تاپ شما حتی اگر باتری خود را به صورت کامل از دست بدهد باز هم با توجه به کاربری که دارد نیازی به تعویض باتری ندارد.

تعویض باتری لپ تاپ دل

اما اگر دائماً در حال سفر هستید و دائماً در محیط های مختلف کاری و می‌توان خانگی در حال حرکت و لپ‌تاپ خود هستید و نیاز دارید تا در زمان ها و مکان های مختلفی از آن استفاده نمایید حتما باید در صورت بروز مشکلات و کاهش میزان شارژدهی باتری برای تعویض آن اقدام نمایید.

زمان مراجعه برای تعویض باتری لپ تاپ دل به نوع نیاز شما بستگی دارد و اگر باتری شما به صورت نرمال تا ۳ ساعت می‌تواند از کار را روشن نگه دارد و اکنون میزان کارایی آن به یک ساعت کاهش پیدا کرده است در صورتی که نمی تواند نیاز شما را در محیط های مختلف برطرف کند و نیاز دارید تا از میزان شارژدهی باتری استفاده کنید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعویض باتری لپ تاپ dell اقدام نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل در محل با گارانتی معتبر
خواندن

 

دلایل خراب شدن باتری لپ تاپ

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد باتری لپ تاپ به عنوان یکی از اصلی ترین و اساسی ترین عضو ساختاری لپ تاپ ها به شمار می رود که نقش بسیار مهمی را به خصوص برای افرادی که دائماً در حال سفر هستند و در محیط های مختلف بدون اتصال لپتاپ به جریان مستقیم برق از آن برای انجام امور اداری و شخصی استفاده می‌کنند، دارد.

باتری لپ تاپ دل به عنوان یک قسمت سخت‌افزاری معمولاً به دلایل مختلفی دچار نقص و یا کاهش شارژدهی و کاهش میزان عملکرد می‌شود که از مهم‌ترین دلایل آنها می‌توان به نوسانات برقی و البته استفاده از ساختار برقی مانند پریز نامناسب اشاره نمود.

شارژر غیر اصلی

در کنار این موضوع زمانی که از شارژر آداپتور نامناسب برای لپ تاپ خود استفاده کنید و یا شارژر آداپتور مدلهای دیگر فقط به صرف اینکه به لپ تاپ شما می‌خورد را مورد استفاده قرار دهید ممکن است پس از مدتی شاهد کاهش کارآیی و یا از کار افتادن کامل باتری لپ تاپ باشید.

در صورت شارژدهی بیش از حد و اندازه لپ تاپ دل نیز، خرابی و کاهش میزان عملکرد یکی از کارهایی که پس از مدتی قابل انتظار نخواهد بود.

البته خراب کردن قسمتهای مختلف سخت‌افزاری دستگاه مانند مادربرد و یا ریخته شدن آب یا مایعات بر روی این قسمت ها از جمله باتری می‌تواند تا چه مدت زمان کوتاهی باعث کاهش عملکرد و در بلندمدت باعث از کارافتادن کامل و دائمی آن شود.

تعویض باتری لپ تاپ دل

هزینه گزاف با باتری فرعی

یکی از دام های وحشتناکی که ممکن است هنگام تعویض باتری لپ تاپ دل در آن گرفتار شوید استفاده از باتری های فرعی و غیر اصل با توجه به قیمت ارزان تر به جای باتری خراب شده لپ تاپ می باشد.

نمایندگی دل در کرج
خواندن

زمانی که قصد تعویض باتری لپ تاپ دل را به دلایل مختلف دارید به این نکته توجه داشته باشید که خرید یک باتری ارزان قیمت‌تر فقط به دلیل قیمت پایین تر می تواند در بلند مدت علاوه بر خراب شدن مجدد باتری باعث صدمه دیدن دیگر بخش سخت‌افزاری دستگاه شود و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های بسیار گزافی برای تعمیر لپ تاپ دل و قسمت های مختلف آن بپردازید.

پیشگیری

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی سعی کنید از یک مرکز معتبر مانند نمایندگی دل، با توجه به مدل دستگاه خود یک باتری مناسب و مختص آن مدل را به صورت کاملا اصلی و با گارانتی معتبر خریداری نمایید.

زمانی که از این باتری اصلی و اورجینال استفاده می کنید، کارایی و راندمان و شارژ دهی اولیه لپ تاپ شما در همان سطح باقی می‌ماند و شما نیازی به تعویض و تعمیر قسمت سخت‌افزاری دستگاه پس از مدت کوتاهی نخواهید داشت.

نمایندگی دل را ببر استفاده از قطعات اصلی برای تعویض باتری لپ تاپ دل ، تمامی لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری مدل های مختلف لپ تاپ دل مانند قاب دور نمایشگر و یا ال سی دی آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال تهیه کرده است و با کمترین قیمت در اختیار کسانی قرار می‌دهد که به دلایل مختلف قصد تعویض این قطعات را داشته باشند.

Rate this post