برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل در نمایندگی Dell از تجهیزات به روز و پیشرفته برای عیب یابی اولیه و همچنین تعمیرات استفاده می شود. که می تواند کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین کند تا با خیال راحت لپ تاپ دل خود را به دست متخصصین این مجموعه بسپارید. در برخی مواقع شاید پروسه عیب یابی و تعمیر به جایی نرسد و میزان خسارت به حدی باشد که مجبور به تعویض کیبورد لپ تاپ دل شوید.

البته تعمیر کیبورد لپ تاپ های دل دارای پیچیدگی هایی نیز هست و در هر زمانی نمی توان از آن استفاده کرد.

در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که لپ تاپ شما چه زمانی و چرا به تعمیر کیبورد نیاز دارد و چرا باید آن را به یک فرد متخصص بسپارید.

علائم خرابی کیبورد لپ تاپ Dell

  • کیبورد لپ تاپ دل به صورت جابجا تایپ میکند
  • یک ردیف از کلیدها همزمان کار نمیکنند. یا به صورت افقی یا عمودی.
  • هیچ کدام از کلید های کیبورد کار نمیکند.
  • وقتی یک کلید را فشار میدهید دو یا سه حرف تایپ میشود.
  • برای وارد کردن یک حرف مجبور به فشار بیش از اندازه به کلید میشوید

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

دل یکی از برند هایی است که در زمینه تولید لپ تاپ در داخل کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از لپ تاپ های قدیمی در خانه ها و یا کسب و کار ها را را لپ تاپ های دل تشکیل داده اند.

تمامی قسمت های لپ تاپ های دل از نظر فنی و ساختاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند. و به همین دلیل است که بسیاری از مشتریانی که به دنبال دوام و کیفیت بالا در استفاده از لپ تاپ خود هستند به سمت برند دل روی می آورند.

کیبورد نیز یکی از قسمت هایی است که نقش بسیار مهمی در استفاده از لپ تاپ های دل ایفا می کند. و اگر کارایی آن مختل شود ناچار به تعمیر کیبورد لپ تاپ دل خواهید شد.

ساختار با کیفیت کیبورد لپ تاپ Dell

ساختار ارگونومیک در کنار جانمایی مناسب صفحه کلید و همچنین طراحی جذابی که برای این کیبورد ها در نظر گرفته شده است باعث می شود تا کاربران بتوانند با سرعت بالا و بدون کمترین خطا از این کیبورد ها برای تایپ استفاده کنند.

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ دل
خواندن

به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان هنوز هم برای انجام پروژه ها و یا پایان نامه های خود به سمت لپ تاپ های دل می روند.

هر چند کیبورد لپ تاپ های دل از کیفیت بسیار بالایی از نظر ساختاری و فنی برخوردار است اما در بسیاری از موارد نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود.

مشکلاتی که ممکن است به دلیل عدم مراقبت درست از این قسمت بوده و باعث خراب شدن بخشی یا کل آن شوند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل در نمایندگی دل که با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می شود.و به شما کمک می کند تا همه مشکلات این قسمت را برطرف نموده و به راحتی دوباره بتوانید با همان کیفیت از لپتاپ خود استفاده نمایید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

تعمیر کیبورد آب خورده لپ تاپ دل

کیبورد ها به دلیل مکانی که دارند و نوع استفاده از آن ها بیشترین خط برای آب خوردگی در هنگام استفاده از لپ تاپ را دارند.

ممکن است به دلایل مختلف آب یا دیگر مایعات بر روی کیبورد شما ریخته شود و این یعنی در همان نگاه اول نگرانی بسیار زیادی برای شما به وجود می آید.

در صورتی که آب یا مایعات دیگری مانند روغن بر روی کیبورد شما ریخته شد، بهتر است در اولین فرصت مایعات را از روی کیبورد پاک کنید. و آن را در جایی قرار دهید تا به سرعت خشک شود.این مهم ترین اقدام در راستای تعمیر کیبورد لپتاپ Dell میباشد.

البته سعی کنید از رفتن آب یا مایعات به دیگر قسمت های لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

آب خوردن کیبورد لپ تاپ می تواند بخشی یا کل آن را از کار بیاندازد.

مشکلات نرم افزاری در کیبورد

احتمال کار نکردن و بروز اختلال در کیبورد لپ تاپ Dell میتواند نرم افزاری باشد. اگر اخیرا سیستم عامل و یا درایورهای لپ تاپ خود را بروزرسانی کرده اید شاید مشکل شما به همین خاطر باشد. ابتدا سعی کنید که وارد بخش control panel شوید و در قسمت کیبورد درایور مربوطه را پاک کنید. احتمالا بعد از ریست کردن لپ تاپ مشکل شما حل شده است.

اما اگر باز این موضوع برطرف نشده بود باید درایور را از سایت دل دانلود کنید. معمولا در لپ تاپ های نسل 10 به بعد موس و کیبورد به صورت خودکار کار نمیکنند و باید برای آن ها درایور نصب شود. میتوانید یک موس و یا کیبورد اکسترنال به دستگاه خود وصل کنید و بعد درایور مربوطه را نصب نمایید.

تعویض قاب لپ تاپ دل یا تعمیر ؟! کدام یک برای شما به صرفه تر است؟
خواندن

راهکار دیگری که قابل پیگیری است مربوط به آپدیت های ویندوز است.شاید بهتر باشد به آخرین نسخه از آپدیت های ویندوز مراجعه کنید. خبر خوب اینکه میتوانید آخرین آپدیت را حذف کنید. شاید در رابطه با تعمیر کیبورد لپ تاپ Dell این به شما کمک کند.

تعمیر کلیدهای کیبورد لپ تاپ دل

شاید به مرور زمان بعضی از کلیدهای لپ تاپ شما از جا در بیاید. و یا کنده شود. کلیدهای کیبورد لپ تاپ دل به صورت فنری و مکانیکی هستند.این امکان در نمایندگی دل وجود دارد که در صورتی که یک یا چند کلید از کیبورد لپ تاپ شما کنده شد میتوانید بدون اینکه نیاز به تعویض کیبورد کامل داشته باشید آن ها را تعویض کنید.

این کار نیاز به ظرافت و دقت دارد و احتمالا توسط کاربر قابل انجام نخواهد بود. در همیت رابطه میتوانید جهت تعمیر کلیدهای کیبورد لپ تاپ دل به نمایندگی مرکزی مراجعه نمایید . و در کمترین زمان کلید های آسیب دیده لپ تاپ خود را تعویض نمایید.

اقدام به روشن کردن لپ تاپ نکنید

به شما توصیه می شود در صورتی که حجم آب خوردگی بالا است به هیچ عنوان دستگاه خود را روشن و تست نکنید و سریعاً آن را به نمایندگی دل ارجا دهید.در این حالت احتمال خیلی زیاد مجبورد به تعویض کیبورد لپ تاپ دل خواهید شد.

برای تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز ابتدا با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات فوق پیشرفته عملیات عیب یابی روی لپ تاپ شما انجام می شود تا قسمت های آسیب دیده به خوبی مشخص شوند و سپس براساس آن عملیات تعمیر لپ تاپ دل شروع می شود.

در برخی از موارد ممکن است که حجم آب خوردگی کیبورد و خراب شدن آن به قدری بالا باشد که ارزش تعمیر نداشته و یا اینکه اصلا قابل تعمیر نباشد.

به همین دلیل در این موارد باید کیبورد خود را تعویض کنید.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل از کیبورد های اصلی برای تعویض کیبورد لپ تاپ دل استفاده می کند تا مشتریان دوباره بتوانند با همان کیفیت از لپ تاپ خود استفاده کنند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

ضرب خوردگی کیبورد لپ تاپ دل

یکی دیگر از موارد مهمی که در تعمیر کیبورد لپ تاپ دل به آن برخورد کرده ایم، صدماتی است که براساس ضرب خوردگی برای این قسمت به وجود می آید و بخشی یا کل آن را از کار می اندازد.

کیبورد لپ تاپ های دل از دوام بسیار بالایی از نظر جنس بدنه برخوردار است اما در بسیاری از موارد ممکن است جسمی به آن برخورد نموده و یا اینکه لپ تاپ بر روی زمین افتاده و باعث خراب شدن کیبورد شود.پس در این حالت شاید نیاز به تعویض کیبورد لپ تاپ دل نداشته باشید.

علت روشن نشدن لپ تاپ دل
خواندن

تعویض کیبورد لپ تاپ دل

همان طور که اشاره شد ممکن است همیشه تعمیر برای شما کارساز نباشد. و میزان آسیب دیدگی به حدی بالا باشد که نتوانید کیبورد لپ تاپ خود را تعمیر کنید. در همین رابطه تنها راهکار باقی مانده تعویض کیبورد لپ تاپ دل است. با این کار خیال خود را تا مدت های از داشتن یک صفحه کلید با کیفیت راحت میکنید.قطعا بعد از مدتی استفاده از کیبورد کلیدها کارایی خود را از دست میدهند و شما را دچار مشکل میکنند.

تمامی کیبورد های ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ دل به صورت اورجینال و اصلی بوده و مثل روز اول برای شما کار میکند. میتوانید به نمایندگی Dell مراجعه کنید و پروسه تعویض کیبورد لپ تاپ دل را انجام دهید. بسیاری از کیبورد های لپ تاپ دارای گارانتی و یا مهلت تست میباشند.

تعویض کیبورد لپ تاپ دل زمان زیادی نمیبرد و شاید بتوانید ظرف چند ساعت آن را توسط کارشناسان ما انجام دهید.

در صورتی که یکی از دکمه ها کیبورد خراب شده باشد، هزینه زیادی متحمل نشده و مشکل به راحتی برطرف می شود.

اما در صورتی که حجم خرابی بالا باشد باید کیبورد لپ تاپ را مانند زمانی که آب خوردگی اتفاق می افتد، تعویض کنید و این می تواند هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

هزینه تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

اگر اسیب دیدگی کیبورد لپ تاپ شما زیاد نباشد و بعضی از کلید های کنده شده باشد میتوانید با هزینه خیلی کم آن ها را تعمیر و یا تعویض کنید. همچنین قطع شدن ارتباط کیبورد و مادربرد لپ تاپ دل نیز به احتمال زیاد قابل تعمیر میباشد و هزینه بر نخواهد بود.اولین سوالی که از خود میپرسید احتمالا هزینه تعمیر کیبورد لپ تاپ دل است.

اما طبیعتا هزینه تعویض و یا تعمیر کیبورد لپ تاپ دل بالاتر از تعمیر است. برای استعلام از قیمت کیبورد لپ تاپ Dell میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا عکس کیبورد و مدل لپ تاپ خود را برای ما ارسال نمایید. در همین رابطه براورد و تخمین هزینه تعویض کیبورد لپ تاپ دل برای شما انجام میشود تا در رابطه با آن تصمیم بگیرید

البته تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی Dell با گارانتی معتبر تضمین می شوند تا مشتریان با خیال راحت در صورت بروز مشکل بتوانند آن را برطرف نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)