با توجه به اینکه بسیاری از مدل های لپ تاپ شرکت دل امروز جز تولیدات آن محسوب نمی شوند و دغدغه هایی برای تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 به وجود آمده است.

ما در نمایندگی dell سعی داریم با استفاده از ار و تجهیزات لازم لپ‌تاپ‌هایی که محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان دارند را مورد هدف قرار داده و تعمیرات آنها را با کیفیت و سرعت بالا انجام دهیم.

هر چند این لپ‌تاپ بیشتر برای کاربری های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد اما در بسیاری از موارد دانشجویان نیز می توانند از آن برای انجام پروژه های خود استفاده نمایید.

بررسی ساختار فیزیکی لپ تاپ دل وسترو

تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510

لپ تاپ های دل وسترو  لپ‌تاپ‌هایی که در گذشته توسط دل تولید می شدند از جنس پلاستیک ساخته می شدند که می تواند باعث کاهش وزن آنها شود.

این بدنه پلاستیکی البته باعث می شد تا قیمت دستگاه نیز پایین آمده و بسیاری از افرادی که می خواهند لپ تاپ را در محیط های مختلف با خود حمل کنند به راحتی از این مدل استفاده کنند.

در گذشته نقش مالتی مدیا و تماشای فیلم و تصاویر در لپ تاپ ها بسیار زیاد بود و به همین دلیل لپ تاپ دل وسترو از یک نمایشگر ۱۵ و ۶ دهم اینچی در ساختار خود بهره می برد

طبق بررسی های ما در نمایندگی دل در تهران این نمایشگر در مقایسه با تکنولوژی هایی که امروزه در نمایشگرهای لپ تاپ ها مشاهده می کنیم نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد اما با توجه به کاربری دستگاه می‌تواند نیاز کسانی که این لحظه را خریداری می‌کنند به خوبی برطرف نماید.

ارتقا گرافیک لپ تاپ دل را به کارشناسان ما بسپارید
خواندن

یکی از بیشترین مشکلاتی که در تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 با آن روبرو هستیم خراب شدن نمایشگر و یا قاب دور آن می باشد.

این خرابی دستگاه ممکن است بر اثر بی احتیاطی و یا به پایان رسیدن عمر کیفی محصول باشد که در قسمت تعمیرات سخت افزاری این لپ تاپ با استفاده از تجهیزات کامل و به روز برطرف می شود.

یکی دیگر از نکات مثبت و بسیار بارز در ساخت لپ تاپ های دل و به خصوص این مدل استفاده از کیبورد جزیره ای است که می تواند کار تایپ  بر روی این لپ‌تاپ بسیار آسان نماید.

همچنین این محصول از بلندگوهای با کیفیت بهره می برد که قدرت و کیفیت بسیار بالایی را در انتقال صدا به گوش مشتریان می‌رساند.

بررسی پردازنده ها و دیگر امکانات لپ تاپ دل وسترو

تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510

از نظر سخت افزاری لپ تاپ در زمان خود روز لپ تاپ های با کیفیت تولید شده به دست اما امروزه شاید  از افراد ترجیح می‌دهند از لپ‌تاپ‌های مدل‌های بالاتر استفاده کنند.

با توجه به اینکه در ساخت این لپ تاپ از پردازنده شرکت اینتل استفاده شده است شاید کارآیی مناسب آن هستیم و البته کمتتر مواردی پیدا می‌شوند که برای تعمیراتی مربوط به پردازنده مانند هنگ کردن دستگاه و یا دیگر مشکلات ساختاری و نرم افزاری به این مرکز مراجعه نمایند.

نکته مهم در تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 ارتقاء ساختارهای این دستگاه با توجه به ظرفیتی است که شرکت دل در این محصول قرار داده است.

در کنار پردازنده شرکت اینتل حفظه رم ۴ گیگ نیز بر روی این لپ‌تاپ قرار داده شده است تا بتوان از طریق آن شاهد کارایی و کیفیت بالای محصول در محیط های مختلف باشیم.

بررسی مشخصات و تعمیر لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400
خواندن

برای این که بتوانید بازی های نیمه سنگین و یا طراحی های ساده بر روی نرم افزارهایی مانند فتوشاپ را نیز روی این لپ‌تاپ را انجام دهید یک پردازنده گرافیکی از شرکت انویدیا نیز بر روی این محصول قرار داده شده است.

از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

وب کم بابا قدرت یک و سه دهم مگاپیکسل

درایو نوری

پشتیبانی از اتصال بی سیم و توانایی برقراری ارتباط از طریق بلوتوث

پورت های ارتباطی مناسب برای ارتباط با تجهیزات جانبی

بازدهی باتری سه ساعته

وزن تقریبی مناسب دو و نیم کیلوگرمی

تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510

تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510

لپ تاپ دل وسترو هرچند یکی از محصولات محبوب این شرکت در سال های گذشته می باشد و هنوز هم برای بسیاری از مشتریان کارایی لازم را دارد اما با توجه به اینکه از رده تولیدات دل خارج شده است می تواند دغدغه هایی را برای کاربران به وجود بیاورد.

برای تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 یک قسمت اختصاصی در مرکز و نمایندگی دل در نظر گرفته شده است که شامل دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری میباشد.

مشتریان می توانند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه خود را بیان نموده تا تیم فنی و تخصصی مرکز با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته نسبت به عیب یابی اولیه دستگاه نماید.

پس از عیب یابی اولیه لپ تاپ کار تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 آغاز می شود که گارانتی معتبر تعمیری که در انتهای عملیات به مشتریان ارائه می شود تضمین کننده کیفیت خدمات است.

اگر مانند قاب نمایشگر هر کدام از قطعات سخت افزاری دستگاه دچار مشکلات شده و قابل تعمیر نباشند، تیم پشتیبانی مرکز برای تعویض آنها با تجهیزات و سخت افزار اصلی و اورجینال اقدام می‌کند.

تعمیر سوکت شارژ لپ تاپ دل
خواندن

پس در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از فنی ترین افراد و با کمترین هزینه، خدمات با کیفیتی را در نمایندگی دل و برای تعمیر لپ تاپ دل مدل vostro 1510 دریافت نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)