لپ تاپ دل مدل 5593 را باید در رده لپ تاپ های باریک و پرچمدار این شرکت بدانیم که امکانات بسیار مناسبی از نظر پردازشی و همپنین سخت افزاری در اختیار کاربران قرار می دهد.

این لپ تاپ به دلیل استفاده از بدنه باریک می تواند در هنگام خرید در همان نگاه اول مشتریان را برای خرید مجاب نماید و البته که قیمت آن نسبت به نوسانات امروزه در بازار کمی بالا به نظر می رسد.

در ادامه در نمایندگی Dell با تحلیل سخت افزاری و نرم افزاری این مدل جذاب شرکت دل که جز محصولات جدید این شرکت است با ما همراه باشید.

طراحی بدنه جذاب لپ تاپ دل مدل 5593

لپ تاپ دل مدل 5593

یکی از مهم ترین تغییراتی که این مدل نسبت به دیگر لپ تاپ های مخصوص مالتی مدیای شرکت دل داشته است، توجه به طراحی و رنگ بندی محصول است.

در این مدل از طراحی بدنه صاف و صیقلی استفاده شده است تا حس کاربری جذابتری به خریداران بدهد.

با توجه به وزن 1.8 کیلوگرمی می توانیم این مدل را به دلیل سخت افزار قوی که دارد در میان لپ تاپ های سبک قرار دهیم که قدرت حمل بالایی نیز به کاربران خود می دهند.

هر چند در بخش بدنه خبری از درایو نوری نیست اما در بخش پورت های ارتباطی با امکانات بسیار جذابی رو به هستید.

تعمیر لپ تاپ دل در ولیعصر با گارانتی کتبی و ضمانت نامه 100%
خواندن

همچنین یک وب کم برای برقراری ارتباطات تصویری و برگزاری کنفرانس های چند نفره در بالای نمایشگر دستگاه قرار داده شده است.

بلندگوی با کیفیت و با فناوری دالبی اجازه می دهد تا در هنگام بازی یا پخش فیلم، صدا ها را با کیفیت و وضوح بالایی بشنوید.

حسگر اثر انگشت نیز در بالای دکمه پاور دستگاه قرار داده شده است که از نظر طراحی قطعا باعث جلب توجه مشتریان و رضایت آن ها خواهد شد.

از نظر کیبورد نیز دغدغه ای با لپ تاپ دل مدل 5593 نخواهید داشت زیرا این مدل نیز مانند همه مدل های لپ تاپ دل از کیبورد های جزیره ای در ساختار خود استفاده می کند و به دلیل پشتیبانی از نور پس زمینه می تواند در همه محیط های با نور کم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

بررسی نمایشگر 15.6 اینچی

لپ تاپ دل مدل 5593

دل در ساخت این نمایشگر 15.6 اینچی که از نظر ابعاد برای جابجایی بسیار مناسب است، از پنل IPS استفاده کرده است.

همانطور که می دانید این پنل علاوه بر میدان دید گسترده به کاربران اجازه می دهد تا حتی در نور مستقیم خورشید یا در نور های با محیط بسیار زیاد، به راحتی کیفیت بالایی از نمایشگر را شاهد باشند.

کیفیت وضوح نمایش تصاویر در لپ تاپ دل مدل 5593 به صورت FULL HD بوده و همین یعنی به راحتی می توانید با جذابیت کاربری بالا، به روزترین بازی ها را که از نظر سخت افزاری نیز بر روی این مدل، پشتیبانی می شوند، اجرا نموده و از آن ها نهایت لذت را ببرید.

مشخصات فنی و تعمیر لپ تاپ دل Vostro 1015
خواندن

در طراحی نمایشگر و قاب دور آن و همچنین طراحی تاچ پد سعی شده است تا علاوه بر برطرف شدن نیاز های مشتریان، نگاهی جدید به جذابیت و ترغیب آن ها برای استفاده از دستگاه نیز داشته باشند.

استفاده از پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل

یکی از راز های قدرت و سرعت بسیار مناسب لپ تاپ دل مدل 5593 در اجرای نرم افزار های مختلف به صورت همزمان استفاده از پردازنده نسل دهم core i7 شرکت اینتل است.

این پردازنده دارای 8 مگ حافظه کش بوده و به شما این اجازه را می دهد تا از نظر سخت افزاری دغدغه ای برای اجرای بازی های مختلف بر روی این لپ تاپ و تدوین فیلم یا عکس با نرم افزار های طراحی را نداشته باشید.

البته این موضوع با استفاده از یک رم 16 گیگ که نقش مهمی در بالا رفتن راندمان دستگاه دارد و همچنین یک پردازنده گرافیکی مخصوص شرکت انویدیا که دارای 4 گیگ حافظه اختصاصی نیز می باشد، پیوند خورده است تا شاهد قدرت و سرعت بالاتر و همچنین کیفیت مناسب این لپ تاپ باشیم.

Nvidia GeForce MX230 مدل پردازنده گرافیکی استفاده شده در ساختار لپ تاپ دل مدل 5593 است.

برای حافظه داخلی نیز با توجه به استفاده از یک ترابایت حافظه هارد دیسک و همچنین 512 گیگ حافظه اختصاصی ssd هیچ دغدغه ای نخواهید داشت و به راحتی می توانید همه فایل ها و نرم افزار های مورد نظر خود را روی دستگاه ذخیره و اجرا نمایید.

لپ تاپ دل مدل 5593

دیگر امکانات لپ تاپ دل مدل 5593

علاوه بر بلوتوث داخلی و پشتیبانی از اتصال بی سیم می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با این مدل فایل های مختلف را رد و بدل نمایید یا تجهیزات جانبی را برای استفاده های متفاوت به آن وصل کنید.

ارتقا رم لپ تاپ N5110 و N5010 با افزایش سرعت و تعویض رم
خواندن

یک پورت HDMI

یک پورت USB Type-C

دو پورت  USB 3.1

یک پورت USB 2.0

از یک باتری سه سلولی نیز در ساختار این لپ تاپ که شارژدهی مناسبی نیز دارد استفاده شده است.

و در آخر طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی دل به طور کلی هر چند قیمت این لپ تاپ بالا به نظر می رسد اما از نظر سخت افزاری و کیفیت امتیاز مناسبی را کسب می کند.

5/5 - (1 امتیاز)