تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل به دلیل حساس بودن و نقش مهمی که در استفاده از لپ تاپ دارد، باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود.

البته در برخی از موارد نیز شما مجبور به تعویض نمایشگر لپ تاپ دل هستید که باید حتماً از خدمات نمایندگی دل در تهران در این زمینه استفاده نمایید که از قطعات اصلی و اورجینال برای این کار استفاده می کند.

قبل از تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش لپ تاپ دل بهتر است نکاتی در این باره بدانید تا بتوانید کیفیت لپ تاپ خود را با سپردن به دست یک تیم تخصصی و فنی در این زمینه تضمین کنید.

از کجا بفهیم نمایشگر ما خراب شده است؟

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل

نمایشگر در لپ تاپ نقش مهم و اساسی را ایفا می کند و زمانی که مشکلی برای آن به وجود بیاید، کاربری دستگاه پایین آمده و نمی تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد.

نمایشگر لپ تاپ ها به عنوان قطعه حساس به دلیل استفاده از ال سی دی یا نمایشگر های لمسی به شمار می آیند که در استفاده از آن ها باید مراقبت های فیزیکی لازم را انجام دهید.

هر چند این مراقبت های فیزیکی و نرم افزاری نیز نمی تواند تضمین کننده سلامت نمایشگر باشد و در بسیاری از موارد نمایشگر به دلایل دیگری ممکن است از کار بیوفتد یا مشکلاتی برای نمایش داشته باشد.

مهم ترین سوالی که برای کاربران به وجود می آید این است که از کجا متوجه شویم ایراد به وجود آمده در لپ تاپ از نمایشگر است و دیگر قسمت های دستگاه از نظر سخت افزاری سالم هستند؟

تعمیر mainboard لپ تاپ دل با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه
خواندن

برای اینکه متوجه شویم مشکلات دستگاه مربوط به نمایشگر است یا قسمت های داخلی دچار خرابی شده اند می توانیم لپ تاپ را به یک نمایشگر و مانیتور جانبی متصل کنیم.

اگر بر روی این نمایشگر، کیفیت تصویر هیچ مشکلی نداشت، متوجه می شویم که خود نمایشگر دستگاه دچار مشکل شده و باید برای تعمیر و یا تعویض به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

در صورتی که اشکالاتی در نمایشگر بود و یا نمایشگر به طور کلی بر روی مانیتور خارجی نیز بالا نیامد، می تواند دلایل سخت افزاری نیز در این مسئله موثر باشند.

عیب یابی این دستگاه ها حتما باید توسط تجهیزات خاصی انجام شود تا تمامی قسمت های درگیر در این مسئله شناسایی شده و مشکلات آن ها برطرف شود.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل در مدل های مختلفی از گذشته تا کنون مورد استقبال مشتریان به خصوص در کشورمان قرار گرفته اند.

شرکت دل امروزه سعی کرده است تا پا به پای برند های مطرح در این زمینه محصولات جدید و به روزی را روانه بازار نماید.

در مدل های قدیمی تر شاید حساسیت کار پایین تر باشد اما برای تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل مدل های جدید حتما باید از ابزار های به روز و پیشرفته استفاده شود.

عیب یابی درست اولیه می تواند نقش بسیار زیادی در بالا بردن سرعت و کیفیت تعمیرات و رفع مشکلات به وجود آمده برای دستگاه داشته باشد.

اگر دغدغه ای برای پیدا کردن یک مرکز معتبر در زمینه تعمیرات لپ تاپ دل و یا تعویض نمایشگر لپ تاپ دل دارید می توانید از خدمات ویژه ای که نمایندگی دل برای شما در نظر گرفته است، استفاده نمایید.

علت بالا نیامدن لپ تاپ دل + راهکارهای پیشنهادی رفع ایراد
خواندن

در نمایندگی دل یک تیم فنی و تخصصی که با قسمت های مختلف تمامی مدل های قدیمی و جدید  لپ تاپ دل آشنایی دارند، از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش این لپ تاپ ها استفاده می کنند.

ما همه تلاش و سعی خود را می کنیم تا با تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل هزینه های بسیار کمتری را برای مشتری در نظر بگیریم اما زمانی که نمایشگر به صورت جدی دچار مشکل شده باشد و توانایی استفاده از آن را نداشته باشیم، مجبور به تعویض آن البته با هماهنگی مشتریان خواهیم بود.

بعد از اینکه کار تعمیرات با کیفیت بالا انجام شد، کاربران می توانند لپ تاپ مورد نظر را در محیط تست نموده و در صورت سلامت دستگاه از گارانتی معتبر تعمیر نیز بهره مند شوند.

تعویض با قطعات اصلی و اورجینال

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل

یکی از مهم ترین خدماتی که نمایندگی دل در کنار تامین لوازم جانبی این لپ تاپ ها به صورت اصلی و اورجینال ارائه می دهد، تامین تمامی قطعات سخت افزاری مانند صفحه نمایش و قاب دور نمایشگر به صورت اصلی و اورجینال است.

استفاده از قاب و همچنین صفحه نمایش فیک شاید هزینه ابتدایی کمتری برای شما به همراه داشته باشد، اما در بلند مدت باعث کاهش کارایی لپ تاپ و همچنین هزینه های جانبی برای تعویض مجدد نمایشگر و یا خراب شدن دیگر قسمت های دستگاه را به همراه خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)